Am zis să îi pun direct și numele FERNWEH No 5 Boutique Hotel MAMAIA Nord țepei Booking, astfel poate viitoarele victime vor căuta pe google.
Tocmai a mușcat țeapa o colegă, au fost multe semnale că este țeapă dar cineva care nu prea a făcut astfel de rezervări, nu își dă seama!
Am scris un nou articol cu detalii despre Fernweh, asta pentru că acest articol are un sens mai mult educativ.
Semnalele de țeapă booking
- La proprietatea asta scria că nu se solicită avans și că plata se face la proprietate. „Proprietatea” a sunat clientul și i-a zis că nu a primit banii. Aici spui pas direct, dacă scrie că nu se solicită avans dar mă suni, pa!
- În poze există textele : „Reduceri 30% la plata pe site” și „reduceri la plată avans”, păi dacă nu ceri plata avans, cum să ai reduceri? Există real astfel de reduceri, dar prin booking.
Precizez din prima că locația nu există, maps arată un hotel de vânzare , dar hai să vedem cum vei putea evita țepele, cum să faci verificări, cum să zici pas direct și să miroși țeapa.

- Proprietarul îți scrie să vă auziți la telefon sau pe email, apoi îți dă datele pentru plată. Niciodată să nu faci plăți în afara booking. Banii tăi sunt în siguranță doar dacă faci prin ei.
- Nota 10 perfect, listată din 2023 și doar 5 recenzii, toate făcute iarna. Când citești recenzie iarna că e mișto la plajă….
Cum te ferești de țeapă pe booking
Pe lângă aspectele de mai sus, eu mereu mă uit să aibă multe recenzii, le ordonez și încep cu cele negative pentru că de multe ori cele negative nu sunt chestii care să mă deranjeze pe mine.
De exemplu, am văzut notă de 2 la un hotel de 3 stele că nu avea uscător de păr în baie…nici nu scria în anunț că ar trebui să aibă, deci o notă proastă dată aiurea.
Al doilea criteriu și de la ăsta nu mă abat niciodată, caut locația pe google. Acolo citesc și alte recenzii dar văd și poze puse de oameni.
Obligatoriu localizez locația cu google maps. De ce? Ca să te asiguri că nu e un apartament într-un bloc bombă sau e într-o zonă aiurea de nu pot să ies nici după țigări!
Să fii atent mereu să nu te direcționezi pe site-uri clone, verifici mereu adresa din browser să fie de la booking.
Booking nu îți va cere niciodată să faci plăți terțe, ar însemna să își piardă comisioanele.
Dacă alegi să te cazezi la hoteluri renumite…riscurile scad considerabil.
Eu nu prea mă uit la recenziile negative…majoritatea sunt inutile și nu au legătură cu realitatea.
Ma uit la negative dar spicuit si in general caut si poze, asta fac cu ajutorul google.
Oricum, alea cu : mancarea se repeta…pai asta e all inclusive, la turci nu comentezi.
Nu aveam uscator sau nu a mers ac-ul dar l-a reparat. Pai si de ce ai mai dat negativ?
Ce se mai știe de fernweh, sau mai recuperat din bani
Nu am auzit pe nimeni sa fi recuperat. In schimb, ieri am primit video de acolo de la cineva care avea rezervare pe 15, e inchis.
Bună, și eu am o rezervare din 5 August, și la data de 11. 07 mi trimis email de la hotel să achit sejurul până în data de 12 .07. cea ce am și făcut 5118, 03 lei pe o firma SUNRISE TRAVEL SRL din București,
Stim firma, pacat…la acea data erau deja mai multe postari pe Facebook si primul articol pus…
Daca dadeati o cautare pe Facebook macar..
Ati rezervat prin platforme sau direct pe site?
Am rezervat prin Booking!
Și eu tot prin booking, am plătit avansul,iar acum nu mă clarifica unde sunt banii pe care
Eu am plătit pe aceiași firma dar din Cluj.
Adica v-a emis factura dar cu sediul social in Cluj? Acelasi CUI?
Da,același CUi.
Și eu sunt în această situație, am rezervat prin booking un sejur în august la hotelul Fernweh Mamaia,am primit confirmarea, am plătit avans jumătate din sumă, urmând sa platesc diferența pe 2 august.Pe 11 iulie primesc mailuri de la proprietate că rezervarea că rezervarea nu este asigurată dacă nu plătesc sejurul.Am sunat dar nu se poate vorbi.Am trimis mesaj la booking fără rezultat
Nu v-au scris si pe email?
Bună ziua si eu sunt unul dintre pagubiti ,ati mai aflat ceva ? Mulțumesc
Da, și noi, și când spun noi, mă refer la un grup de 11 persoane, 4 camere sejur 22-37 iulie 2024 all inclusive ne-am luat țeapă de 8500 Ron ( achitați din februarie) prin aceea că am achitat in avans 50% din tarif, deși se specifica pe booking fara avans.
Bună ziua ! Am citit comentariul dv în cazul de fata ce este de
făcut, și eu sunt pățit ce putem facem putem da în judecata mai găsim pe cei care neau luat bani , eu sm găsit și numele administrator
Ordonanța nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor
E-mail: petitii@economie.gov.ro
E-mail: sesizari@mturism.ro / Formular sesizări turism
Telefon: 0372 492 636
Am dat declaratie politie,sa vedem dacă găsește pe cineva și mai important pe cine.Zic sa ne luam gândul ca vom recupera banii,sunt duși în paradis fiscal.
Buna ziua si noi suntem un grup de 3familu si nu am primit nici un raspuns de la plangere facuta ,ati mai aflat dumneavoastră ceva? Putem sa tine legatura ?
Ați achitat d-voastră sau i au debitat ei de pe card?
Am achitat eu prin transfer bancar.
Buna ziua si noi suntem un grup de 3familu si nu am primit nici un raspuns de la plangere facuta ,ati mai aflat dumneavoastră ceva? Putem sa tine legatura ?
Salutare, dacă am achitat prin agentie, am vreo șansă să-mi recupereze banii?
Da, cel mai probabil vă va oferi o relocare în aceleaşi condiții, dacă nu au, vor returna banii.
Am rezervat prin booking la FERNWEH No 5 Boutique Hotel MAMAIA Nord” . Am sunat după câteva zile de la recepție că a fost anulată rezervarea pe motiv că nu am bani suficienți pe card și că acesta a fost invalidat și că este nevoie de întreaga sumă în avans pentru a fi blocată până la check in și apoi plătită.Norocul meu a fost că am avut setat cardul la maxim 500 plati online, de aici invalidarea cardului de proprietate pentru că altfel rămâneam fără 6100 lei pentru care au încercat să îi ia de pe card. Doamna mi a sugerat că pot face rezervări pe site-ul lor cu toată plata in avans dar cu beneficii și reduceri… Am fost interesat dar am renunțat spre norocul meu…
Pai anuntul era cu fara avans, plata la proprietate. Asa au sunat si pe altii, cu acelasi text. Ati fost norocos, niciodata nu se iese din booking pentru plati, cine e ok si Real, primeste platile prin booking nu pe usa din dos.
Buna, aceiasi varianta sa intampat si in cazul meu doar ca am facut plata integrala, oare se va putea recupera bani cumva?
BUNA.AM SI EU REZERVARE LA ACEST HOTEL PE DATA DE 1 AUGUST.BANUIESC CA NU MAI MERITA SA MERG PINA ACOLO.NU STIU CUM O SA RECUPEREZ BANII?
Buna, nu va pot da sfaturi daca sa mergeti sau nu la proprietate pe1 August, azi cand va raspund, locatia este inchisa! I-am vazut listati sub alta denumire pe alt site, din 1 August. Daca se va deschide ceva, daca se vor repeta episoadele, nu stiu sa va raspund.
Ei ce va zic? Onoreaza sau nu rezervarea?
Nu va onora nimic,și eu am luat teapa 1875 lei,și azi încă mai dau tepe.
Mergi degeaba, nu va deschide niciodată.Teapa originala cu implicare și din turism,hotelul încă este acreditat.
Am si eu anumite banuieli dupa ce am tot facut verificari. Insa, las politia sa isi faca treaba.
Cat despre a da un sfat oamenilor daca sa mearga sau nu la locatie, nu prea sunt in masura sa o fac.
Buna dimineata. Multumesc mult pentru acest articol, m-a salvat. Rezervasem pentru o saptamana in august, prin Booking, nu au cerut nimic in avans. Ieri intru pe Booking si vad un mesaj ca nu mai fac rezervari pe platforma. Incep sa caut, sun la cele doua numere (de pe Booking si de pe site-ul lor), telefoanele inchise. Ce teapa era sa iau…Acum trebuie sa caut altceva. Multumesc!
E mai bine sa cautati altceva decat sa faceti drumuri pe la politie si sa sperati sa recuperati banii.
Bună ziua ! Am făcut și eu o rezervare la acest boutique fantomă , pentru perioada 25 – 31 iulie 2024 printr – o agenție de turism din București . Am primit vestea – șoc prin telefon , de la agenția de turism ( care primise anularea rezervării cu o seară înainte de la acest ,, hotel ” , la ora 20 : 52 ) luni dimineață ( 22 iulie 2024 ) . Astăzi dimineață ( 25 iulie 2024 ) , la prima oră trebuia să plec spre Mamaia și să mă cazez la acest boutique . Agenția face nazuri și îmi spune că nu – mi poate returna banii sau nu – mi poate asigura o altă cazare decât după ce vor returna banii acești țepuitori , adică după 30 de zile sau mai mult , dacă vor fi reclamați , asa cum amenință voalat în finalul anulării rezervării . Deși , la știrile PRO TV au arătat oameni păgubiți amenințați cu pistolul , pentru că au alertat organele abilitate . Din păcate , abia pe 22 iulie , am văzut mesajele de mai sus ale celor care au fost păcăliți de acest boutique și suma totală a fost virată prin agenție pe 9 iulie . . .
Buna, am scris aici https://andreibucur.ro/fernweh-no-5-boutique-hotel-mamaia-nord-ma-ameninta/
mult mai documentat si inregistrarea AUDIO mai detaliata (cea data de Pro TV).
Revenind, in cazul dvs agentia va trebui sa va despagubeasca. Daca au un termen, nu stiu, e problema lor sa actioneze in instanta hotelul, e problema lor sa verifice portofoliul de clienti.
Intr-un caz similar agentia a virat instant oamenilor banii inapoi.
Bună ziua ! Vă mulțumesc frumos pentru amănuntele furnizate . Vă pot ajuta cu dovezi clare care pun în lumină nerușinarea acestor oameni fără Dumnezeu care a atins paroxismul . Este uimitor cum își bat joc de oameni în continuare sub privirea nepăsătoare a autorităților , care au cunoștință de nelegiuirile pe care le fac de atâta timp și nu fac nimic pentru stoparea acestei escrocherii care capătă tot mai
mult proporții de coșmar !
Autoritatile au declarat ca au inceput cercetarile.
Imi puteti da pe email detaliile.
Bună ziua! Din păcate și eu am luat țeapă de la această firmă în valoare de 1800 avans sejur 05.08_10.08.2024.
Cum ati facut rezervarea initiala? Printr-o platforma sau direct la ei? Cum ati ajuns la ei?
Bună, și eu am pățit la fel.Cum ați procedat sa va recuperați banii?
Buna ziua, eu nu sunt pagubit dar am documentat teapa impreuna cu marturiile pagubitilor. daca ati facut prin platforma de booking, sa inregistrati reclamatiei si faceti referire la celelalte plangeri.
Bună ziua, a mai rezolvat cineva ceva?