Home » Personal » Blog » Sunt Ștampilele o metodă de branding?

La întrebarea „Sunt Ștampilele o metodă de branding?” eu răspund : Categoric DA.

Aproape oricine folosește o ștampilă, dar prea puțini știu să își facă o idee de marketing prin intermediul ștampilei.

Eu de exemplu am o ștampilă rotundă de când aveam PFA, după ce am închis prăvălia am personalizat și mai mult ștampila și o folosesc ca semnătură.

Indiferent că ai o companie și trebuie să ștampilezi o chitanță sau doar pui ștampila pe un plic, ea reflectă garanția produsului. Când primești un colet de la o mare companie iar coletul este marcat printr-o ștampilă a companiei, ai siguranța că acel colet provine întradevăr de la respectiva societate.

Ștampilele sunt folosite încă din antichitate, știți sigiliile alea regale pe care împărații își puneau sigla pe diverse scrisori? Făceau asta pentru a dovedi veridicitatea scrisorii, la fel e în zilele noastre cu ștampilele.

Dar ștampilele au mai multe întrebuințări. De exemplu eu am mulți agenți de teren, aceștia folosesc ștampile pentru personalizarea pliantelor niște ștampile cum sunt cele de la Colop. Au nevoie de cât mai multă capacitate de personalizare în funcție de ofertele în curs.

O astfel de personalizare pentru a ștampila pliantele îi ajută foarte mult, în primul rând nu stau să scrie cu markerul sute de pliante, pot schimba numerele de telefon, se pot adresa unei anumite piețe sau chiar unui anumit segment de clienți prin intermediul ștampilei. Asta pentru că ei le-au configurat să fie ca o carte de vizită.

Unii au mers și mai departe, am un agent care și-a personalizat ștampila cu poza copilului și a soției , spune el că îi aduce noroc. Nu știu dacă este noroc dar e agent bun 🙂

Un exemplu de ștampilă Image Card Designer este plăcută la birou. Fie că pui o poză din ziua nunții, a copilului sau din concediu, este clar că vei avea imaginea dragă mereu cu tine.

stampila_casatorie_colop

Sau de ce nu, îți poți face niște invitații la nuntă , ca în exemplul de mai jos :

Cu siguranță oamenii creativi pot merge mai departe, pot face ștampile funny, gen acele smile-uri cu care îți inveselești colegii dimineața.

Sau poate ești proprietar de club. Știm că în cluburi la intrare îți ștampilează mâna pentru a putea iesi din club fără să mai plătești iar intrarea, dacă ești un astfel de proprietar, îți poți face ștampilă personalizată în funcție de evenimentul în curs.

Eu personal folosesc o ștampilă ovală pentru companie și una rotundă în interes personal, dar mă gândesc să îmi fac una pentru blog fix ca aceasta personalizată pe site:

stampila cky.ro

Indiferent ce ștampilă dorești , indiferent ce profesie ai sau că dorești să îți faci un sigiliu de tip timbru sec, cu siguranță vei găsi la Colop o ștampilă potrivită pentru tine.
Dacă vrei o ștampilă ecologică sau poate consumabile, da tot la ei găsești, cred că este cel mai complet magazin de profil.

Îți poți personaliza tricourile cu ajutorul unei ștampile sau dacă stau în cameră de cămin, îți poți marca toate lucrurile , așa colegul de „celulă” să nu îți mai bea laptele din frigider și să vină cu replica „Băăă scuze colegu’, am zis că e al meu” …deși de vreo 4-5 zile tot confundă lucrurile :))

Deci tu ce ștampilă ești? Adică , tu cum te branduiești?

Folosești o ștampilă? Dacă da, în ce activitate ? Cum e făcută?

Poți lăsa o poză cu ștampila ta în comentarii.

Eu personal folosesc o ștampilă ovală pentru companie și una rotundă în interes personal iar colegii din contabilitate folosesc ștampile de tip datieră.

Acest articol este scris pentru Superblog 2015

, , ,
SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

commentscomments

  1. Ștampila pe documente nu mai este obligatorie din 2007. Însă și aia este o metodă de autenticitate a unui document. Eu pe firmă am o singură ștampilă care mereu stă la mine, sau cel puțin la actele firmei. Și da, este brandul firmei mele.. 🙂

    • cKy spune:

      Asta zic, nu trebuie neapărat sa ne ducem în latura legal/financiară.

      Agenții mei folosesc stampilele în loc de cărți de vizită.

  2. […] Sunt Ștampilele o metodă de branding? […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name *
Email *
Website

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.