O imprimantă recomandată pentru birou și volum

Sunt sute de modele de imprimante, unele pline de funcții, altele mai mai simple.

Este clar că în fiecare birou trebuie să avem o imprimantă, de cele mai multe ori avem o imprimantă legată în mai multe birouri.

Este foarte important să știm ce vrem de la o imprimantă înainte de a o cumpăra.

De curând compania a început să schimbe toate imprimantele, aducând unele mai noi și mai utile.

Eu aveam nevoie de una care să poată printa sute de pagini lejer, să fie Wiereless pentru că suntem 3 oameni conectați pe ea, să aibă memorie pentru fax și print.

Un alt lucru esențial în alegerea imprimantei a fost și capacitatea de a putea trimite scanuri pe email direct din ea, avem mai multe persoane care nu au acces în mod direct la un pc în birou.

După luni de utilizare, recomand HP LaserJet Pro MFP M177fw, Fax, Wireless.
Minimul zilnic de print ajunge la 100 de pagini, când o luăm cu noi în delegații bate și 1000 de pagini/zi.

Tonerele sunt destul de mari, ieftine și se găsesc cam peste tot.
Funcțiile de pe display îți dau posibilitatea să faci scan, copy, fax , etc fără conectarea unui PC.

Poți face scan to email, to folder (în memoria ei) sau scan to USB.

Știe să facă print pe ambele părți a paginii fără să stai să o păzești întorcând paginile.

Un alt criteriu în alegerea acestei imprimante a fost compatibilitatea cu mai multe sisteme de operare, eu am Windows 8.1, alți doi colegi au două variante de Linux.

Configurarea în rețea sau intranet se face foarte ușor, o poți seta și pe telefon să dai print direct din telefon (la noi este foarte utilă chestia asta).

Printul și xeroxul iese foarte clar, are o viteză de print de 16 cpm în print, în xerox e mult mai mare. Pentru o multiplicare de volum chiar recomand funcția xerox deoarece este mult mai rapidă.

Trebuie să fim conștienți că o astfel de imprimantă nu poate duce o rapiditate în volum ca vechile imprimante hp simple, acele imprimante au fost văduvite de funcții dar făcute special pentru volum mare, ele au dispărut de pe piață , nici service nu se mai face pentru ele.

verifica specificații



Tu ce imprimantă folosești și ce funcții folosești cel mai des?

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut nou pe email. Vei primi un singur email pe săptămână cu ultimele articole.

Nu facem spam! Citește politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații.

8 comentarii la „O imprimantă recomandată pentru birou și volum”

  1. La noi se lucreaza cu mail-ul, contracte trimise pe mail si foarte rar pe hartie. E mai simplu.
    La baietii aia de la RDS cred ca am vazut cea mai mare birocratie. Cred ca aia consuma pe zi un cartus.

    Răspunde
      • Nu justifică în jur de 50 hartii sau poate chiar mai mult… pe care le-am primit pentru un contract și o modificare de upgrade.

        Firmele de curierat au semnături digitale, daca nu ma insel, cei de la Nemoexpress, cred ca tehnica ar putea evolua si pe acolo.

        Răspunde
        • Intrăm din recomandarea unei imprimante in alte subiecte, dacă OPC ar ști să judece obiectiv, probabil contractele nu ar mai fi atât de stufoase și s-ar folosi mai mult informarea prin alte surse.

          O anexă de condiții contractuale și clauze are 32 de pagini , asta pentru că OPC te arde spunând că nu ai informat clientul printr-un exemplar.

          Răspunde
  2. Fiind un HP consumabilele sunt a dracu de scumpe…in rest destul de ok , am vandut si noi unui client si nu sa plans de ea ( si e genu de client care se plange din orice )

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.