Legile UE si ale acestei tari sunt cam impotriva marilor companii. Acest artico are la baza dreptul cumparatorului de a restitui orice produs cumparat in termen de 14 zile (cum ar urma dupa UE) sau in 48 de ore dupa legile actuale.
Ca si consumator sunt cu totul de acord atunci cand produsul meu are defecte, nu corespunde cu eticheta, nu corespunde cu promotia in baza caruia l-am achizitionat , etc.
Insa nu sunt de acord in cazul in care asa ti se scoala tie.
Caz real intamplat aseara:
Luni 20.10 s-a incheiat un contract de telefonie mobila + un telefon gratuit. I s-au explicat toti termenii si conditiile, s-au semnat toate actele ca la carte.
Ieri seara agentul responsabil este sunat de client”
– Buna seara, stiti telefonul nu e bun
– Cum adica nu este bun? Este stricat sau ce?
– A nu, nu imi place
– Pai bine si cand vi l-am dat sa il testati, am stat 2 ore la dumneavoastra si l-ati vrut acum brusc nu va mai place?
– Nu imi place, vreau sa il iei inapoi.
– Stiti nu am cum sa reziliez asa de capul meu, mergeti intr-un sediu.
– Nu ca eu vin la tine sa il iei inapoi.
La ora 20:00 clientul era la usa agentului. Nu stiu de unde avea adresa, nu stiu ce a fost in capul lui dar omul nu a gandit.
M-am dus si eu, i-am explicat situatia si a inteles pana la urma.
In momentul asta este in sediu si spune ca nu mai vrea abonamentul ca are prea multe telefoane, apoi se uita la vitrina cu telefoane si spune ca „poate vad unul mai frumos”.
Bai tata, ori caca ori maca!!!
Legea nu apara si furnizorul, daca acest client reziliaza, compania ramane cu 1 sim de casat + 1 telefon de casat. Compania nu poate refolosi acele produse, deci este pagubita. Compania nu este magazin incat sa le revanda la resigilate.
Eu sincer i-as trimite la plimbare, nu e ok sa iti iei telefon negru si sa vii dupa 2 zile (termen 48 ore) sa zici ca nu il mai vrei ca nu e roz.
Dar astia suntem, ne tiganim la orice, ne sucim la orice ora ca doar suntem cetateni europeni.