Wizz Air a anunțat că din 28 Octombrie își închide baza de pe Aeroportul din Suceava, dar va mai păstra câteva zboruri, în timp ce restul vor fi mutate la Iași.
Wizz Air va opera în continuare zboruri pe cinci rute actuale din Suceava către Londra Luton, Roma, Milano Malpensa, Dortmund şi Memmingen. Zborurile spre Larnaca, Eindhoven, Bruxelles Charleroi, Paris Beauvais şi Bologna vor continua să fie deservite, dar de la baza din Iaşi
Cumva este o decizie normală pentru operator, Iași este aproape gata și cu terminalul 4 despre care am scris că au montat și prima îmbarcare cu burduf.
Iașiul aspiră practic cursele, asta după ce și aeroportul Bacău a rămas cu doar două curse WIZZ.
Totuși, Flutur spune ca imediat a contactat 23 de companii pentru a umple repede golul lăsat de Wizz Air și că se lucrează de aproape și cu reprezentanți din Ucraina.
Pe mine cumva mă bucură și încerc să văd părțile pozitive din treaba asta, nu înțeleg de ce Bacăul nu a făcut la fel.
Dacă Iași absoarbe cursele Wizz am avea posibilitatea ca pe Suceava să apară operatori noi și poate chiar alte rute.
Astfel am avea mai multă diversificare, atât printre operatori cât și pentru destinații. Nu îmi place wizz dar e la Suceava RyanAir? merg acolo.
Nu am Barcelona la Iași dar am la Suceava? Merg acolo! Moldova nu prea poate bate Bucureștiul, dar dacă cele 3 aeroportul din regiune : Iași, Suceava și Bacau ar diversifica rutele și operatorii, am putea concura ca un întreg cu București.
Sau nu neaparat să concurăm ci să avem opțiuni. Să nu uităm că cei mai mulți români plecați din țară sunt din Nord Est. Iașiul este cel mai mare județ din România! Deci clientelă ar fi!
Sunt curios cat va rezista cel de la Brașov.
Am înțeles că au ceva probleme.
DA, la Brasov au turn de control virtual iar ala poate functiona intr-un anumit program, practic dupa ora 19:00 nu mai ai personal, asta inseamna ca nici curse nu se pot efectua. Asta il face neatractiv, companiile aeriene au nevoie sa fie cat mai eficiente.
Da din păcate nu se operează curse după ora 19.
Cred că cineva le bagă bețe în roate.
Nu le baga nimeni bețe în roate, așa au făcut aeroportul.
Sistemul ăla de preluare turn de la distanță nu este compatibil cu celelalte sisteme, un operator de turn de la București nu poate prelua un avion de la Brașov, cam asta este problema.
si totusi, nu inteleg de ce au ales aceasta varianta si nu au mers pe varianta clasica
Futurism si costuri 😀 turn de control cu operatori de trafic costa. Poate va avea succes in viitor, dar nu azi cand concurenta cauta sa gareze ieftin. De aia a si devenit wizz majoritar in Romania.