Voi încerca să particip la SuperBlog 2015, spun voi încerca pentru că mai întâi trebuie să îmi fie validată cererea.
Dacă am zis că voi încerca să particip, clar voi încerca să obțin și o poziție cât mai bună. Doar timpul și inspirația să se alinieze astrelor, că spațiu de scris și poftă există.
Am mai participat prin 2009, dacă am pierdut arhiva blogului nu mai am evoluția de atunci, doar ce mai găsesc pe google.
Nu mai rețin cum era atunci competiția, știu ca bătaia mare era pe Asus iar probele era destul de creative.
Nu mai știu nici cum m-am descurcat, știu că am primit parcă niște chestii de la Asus atunci.
De ce particip? Pentru că am nevoie de niște provocări, dacă tot m-am apucat iar de blog (de data asta nu-l mai las) atunci am nevoie și de idei.
Sunt o fire competitivă și cred că o competiție de genul ăsta ar scoate din mine ceva creativitate. Sper doar să am și timpul necesar pentru îndeplinirea tuturor termenilor și a probelor.
SuperBlog 2015 poate însemna pentru mine o relansare, expunere, noi experiențe poate noi prietenii și cu siguranță voi avea șansa să citesc bloguri mai bune sau idei mai bune, din care voi învăța și eu ceva.
Deci să fie Super…Blog 2015
Iar incepe superblog? 🙁
Iar o am in feedly tot felul de articole tampite.
Înseamnă că mulți din participanți îi ai deja în feed?
Eu am să scriu doar unde pot să scriu, nu am să încerc doar să punctez o probă.
Nu stiu cine participa anul asta, dar am ceva persoane in feed. Ideea e ca vor fi multe articole trase de par… chinuite, iar cand voi vedea „articol participant bla bla… sigur nu voi citi pana la capat”.
Eu am participat odată prin 2009 dar nu mai rețin cum era, dacă tot doream să revin, am zis că e o rampă bună.
Bine ai revenit in SuperBlog! Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba. Speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog. 🙂 Inspiratie din plin si toate cele bune!
O să încerc să nu ratez startul oriunde voi fi, eventual scriu de pe telefon 😀
Sper ca și probele să fie creative iar produsul în sine să conteze mai puțin. E clar că dacă ai un sponsor care vinde sutiente, toți bloggeri vor trage de păr articolele, asta nu ar fi ok.