Vodafone schimbă clauzele, clauza inflație se ridică la 8%

De vreo 2 ani de zile tot auzim des că Vodafone măresc diverse tarife, au tot vorbit de tot felul de ajustări.

Introduce o indexare anuală de până la 8%, indexarea va ține cont de inflație.

Asta după ce deja aveau 3% corelare cu inflația și indexul de consum și după ce avusese măriri de prețuri când s-a scumpit energia.

„Stimate client,

Ca o consecinţă a majorării costurilor legate de furnizarea serviciilor fixe cum ar fi, de exemplu, costurile legate de chirii, întreţinere, combustibil, echipamente tehnologice şi pentru că ne dorim să ai parte de cele mai bune experienţe, te informăm asupra următoarelor modificări pe care suntem nevoiţi să le aducem asupra contractului tău de servicii:

Începând cu factura emisă ulterior celor 30 zile de la data acestei notificări, preţul lunar al abonamentului tău de servicii fixe va creşte cu 5.94 RON (TVA inclus), fără modificarea perioadei minime contractuale.

Pentru că inflaţia este un factor esenţial în mecanismul de creare a preţurilor pentru toate bunurile şi serviciile, contractul se completează cu o clauză de indexare anuală a preţului serviciilor.

Prin urmare, art. 6 al Anexei 1 la contractul tău se completează cu următoarea clauză: 6.8 Având în vedere anumite fluctuaţii ale preţurilor bunurilor şi serviciilor pe piaţă de natură a afecta echilibrul contractual, în vederea restabilirii acestuia, părţile convin ca tarifele pentru serviciile Vodafone să poată fi indexate, cu o frecvenţă anuală, prin simpla notificare transmisă de către Vodafone odată cu factura, anterior aplicării indexării. Indexarea se va face în funcţie de indicele armonizat al preţurilor de consum (IAPC), respectiv rata inflaţiei, stabilite pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Comunităţilor Europene, fără a putea depăşi, însă, un procent de 8% pe an. Părţile convin că indexarea anuală a tarifelor în raport cu rata inflaţiei nu reprezintă o modificare unilaterală a preţului contractului, posibilitatea de indexare şi mecanismul acesteia fiind agreate de parţi încă de la încheierea contractului. Clientul declară în mod expres că a citit, înţeles şi acceptă prezenta clauză.

Modificările de mai sus intră în vigoare începând cu factura emisă ulterior celor 30 zile de la data acestei notificări. Dacă nu eşti de acord cu modificările de mai sus, poţi denunţa unilateral contractul prin intermediul unei solicitări în acest sens depusă în oricare dintre magazinele Vodafone, prin scrisoare transmisă la adresa Departamentul de Relaţii cu Clienţii al Vodafone România, Str. Barbu Văcărescu nr. 201, etaj 4, sector 2, Bucureşti, România, cod poştal 020276, electronic prin solicitare transmisă (prin email la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com) sau telefonic la 0372 022 222, ori (doar pentru telefonia fixă) prin formularea unei cereri de portare în 30 zile de la primirea acestei informări, fără plata vreunor penalităţi sau despăgubiri.

Mulţumim pentru înţelegere.”

Pe mine mă face să râd începutul notificării :

Ca o consecinţă a majorării costurilor legate de furnizarea serviciilor fixe cum ar fi, de exemplu, costurile legate de chirii, întreţinere, combustibil, echipamente tehnologice şi pentru că ne dorim să ai parte de cele mai bune experienţe

Oare clienții nu au aceleași probleme? Combustibil, rate, coș de hrană? La fel ca atunci când și consumatorii avea prețul energie ridicat?

De ce să te scuzi atât de penibil, de ce să majorezi atât de des când poți să pui odată un cos în plus, să zici „Fraților, nu mai putem da cu 5 lei, dăm cu 10 lei”

Tipul ăsta de comunicare este cel puțin ofensator pentru clienți. Adică tu te scuzi și vrei bani în plus pentru niște motive resimțite de toată lumea. Pentru că nu te poți gândi la diminuarea profitului ci la menținerea lui cu orice preț prin buzunarul clientului.

4 comentarii la „Vodafone schimbă clauzele, clauza inflație se ridică la 8%”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.