In primul rand va zic salut pe 2013, nu ne-am mai citit de ceva vreme pe cKy.ro , poate doar pe facebook.
Am zis ca primul articol pe 2013 sa fie unul util pentru voi (cred eu).
Am sa incep cu o problema de a mea ce se leaga de titlu. Acum cateva luni de zile mi s-a aprins in bord simbolul ala Check Engine. Automat ca prima data m-am dus la service sa vad ce ar putea sa aiba, desi presupuneam ca ar fi de la sonda lambda.
La service mi se spune ca trebuie sa imi fac schimbul de antigel si ca nu am nu stiu ce capac la radiator iar ei nu se baga pana nu dau comanda de capacul ala. Le zic „Nene, check-ul ala din cunostintele mele vaste e de la amestecul de benzina si apa, ce treaba ar avea antigelul?”, o tineau pe a lor asa ca am plecat.
Ma duc la alt service din cartier, povestesc cam ce cred eu ca este si ma contrazic si astia „Domnle e de la caloriferul intern, 640 ron caloriferul si 400 manopera”, am fugit in prima secunda.
Eu observasem ca se aude in mers cam urat, ceva de genul cand iti spargi toba iar noxele se duc pe alta gaura, asa ca o urc pe bordura, vad ca e arborele flexibil de la toba spart, il inlocuiesc, il sudez (in spatele lui aveam o sonda lambda) dar check-ul nu dispare.
Ma gasesc cu un nea Mitica din cartier care e bisnitar de masini, cand i-am povestit tot a inceput sa rada pe burta de mine si mi-a zis „Scoate nepoate bornele masinii 30 de minute sa se reseteze calculatorul”, ba asa a fost, acum masina nu mai are probleme!
Deci daca m-as fi luat dupa service-uri as fi cheltuit o caruta de bani cand eu trebuia doar sa sudez ceva la toba si sa fac un reset!!!
Asa ca pe viitor cand aveti o problema la masina, e important sa dati un serch pe net intai sa vedeti macar daca ce cititi acolo pica pe ce iti spun „meseriasii”