Citeam ceva ieri în niște comentarii, niște unii spuneau despre anumite companii de telefonie că au murit și s-au dus pe apa sâmbetei. Îndemnul lor era ceva de genul „Nu cumpăra din China că nu știi când dispar”.
Și prin astea au început diverși cunoscători să își dea cu părerea depsre moartea Motorola.
Motorola de fapt nu a murit si nu va muri, din contra va renaște. Au fost cumpărați de Lenovo iar în momentul de față continuă să scoată device-uri sub marcă proprie. Reprezentanții Lenovo spuneau că mai sunt proiecte care vor purta denumirea Motorola.
Însă din finalul anului 2015 Motorola se unifică și logistic cu Lenovo, nu mai rămâne doar o proprietate. Astfel prin schema asta Lenovo își propune să aducă în piață telefoane cu baterii mai mari și cameră foto mai performantă.
Este o chestie de, Motorola are Know How-ul dar nu au creație, Lenovo excelează în creație dar nu au „infrastructura” acestei nișe pe care vrea să intre.
În Lenovo am încredere că va face ce trebuie, își propun să ajunga un lider și pe telefoane. Au ajuns lideri pe PC datorită achiziției IBM, practic acum au luat tot un „sacru” din domeniu.
Se vorbește de un model Lenovo Moto, ce denumire va avea nu știm, știu doar că se vrea a fi foarte performant în camera foto. Probabil încearcă o chestie cum a fost acel nokia cu cameră de 64MP.
Deci pe final, nici o mare companie nu a dispărut așa în pustiu. Au fost depășite financiar, au venit altele din spate și leau absorbit pentru că încă mai au tehnică și unelte.
Apropo, să facem și puțină istorie. Știți cum a apărut Lenovo?
Era o mică companie numită inițial Legend, făceau niște plăcuțe care decodau tastatura americană a calculatoarelor în caractere chinezești.
Apoi au făcut câteva achiziții și au luat cu asalt piața, au decis să se numească Legend Novo, ca mai apoi din asocierea celor două cuvinte să se nască Lenovo.
Mișcare bună a celor de la Lenovo, Motorola are un nume mare în spate și reprezintă durabilitatea.
Tocmai pe asta se bazeaza si Lenovo. Pe garantia brandului