Marketingul se face doar in echipa

Aseara am urmarit un film foarte tare, Syrup se numeste. Pe scurt este vorba despre un produs vechi dar ambalat diferit.
Filmul mi-a adus aminte de cateva persoane care tineau discursuri de genul „Cand ma apuc eu sa fac iesim 100% pe profit” sau „Nu am cum sa vand daca produsul e slab”.
Toate acele afirmatii sunt total eronate, in vanzari, orice vanzari nu ai cum sa actionezi singur, nu poti.
Totul se face in echipa si fiecare membru trebuie sa stie sa faca ceva.

Pentru a vinde un dop ai nevoie intai de un om foarte bun care sa stie sa faca un brand competitiv din acel dop. Pentru a transforma dop-ul in super dop trebuie sa ai oameni buni pe publicitate. Oameni care sa analizeze foarte bine acel dop inca sa le vina idei WOW, facem super dop-ul asta sa arate asa.
Apoi dupa ce i-ai adunat pe astia doi trebuie sa iti gasesti omul cu viziune, strategul campaniei de marketing ce urmeasa sa lanseze super dop-ul.
Le-ai facut pe toate. Publicitatea prinde dar nu vinde in volumul dorit. Asa ca mai ai nevoie de niste oameni, oamenii de vanzari.
Oamenii cu atributii de vanzatori se confunda des cu oamenii din spatele mecanismului, este eronat.
Omul care stie sa iti vanda acel dop poate contribui cu idei dar nu el face strategia, imaginea si brand-ul, el doar vinde acest produs impachetat bine.
Se spune ca vanzatorul bun poate vinde si rahat impachetat, asa e. Procesul de vanzare este pur psihologic si daca stii sa iti asezi cuvintele cand trebuie, unde trebuie si cui trebuie vei vinde.
Milioane de produse sunt cumparate zilnic fara a fi neaparat utilizate. Voua nu vi s-a intamplat sa mergeti in supermarket sa luati oua dar sa va intoarceti cu 3-4 produse in plus? Asta pentru ca cei ce se ocupa de campaniile de marketing stiu foarte bine cum functioneaza creerul uman si reactiile oamenilor la „promotii”

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut nou pe email. Vei primi un singur email pe săptămână cu ultimele articole.

Nu facem spam! Citește politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.