Home » Personal » Blog » Marketingul, așa aglomerat și greu uneori

De când am început să acord atenție marketingului afiliat am observat că lucrurile sunt oarecum similare în teorie cu ce fac zilnic la job, însă eu zilnic mă ocup de vânzări și nu de marketing.

Așa că am început să aplic ce îmi aduc aminte și să îmi reînoiesc cultura marketingului. La bază știu cu ce se mănâncă și ce ar trebui să fac însă acum trebuie să găsesc o modalitatea să fac trecerea a tot ce știu către text.

Un vizitator este destul de greu marketat. Tu îți răspunde, nu prea îi poți afla nevoile, nu știi ce are. Deci trebuie sa faci conținutul să îl atragă fără să știi prea multe despre el.

În zilele noastre agențiile se întrec în publicitate, unele o fac chiar foarte bine, altele folosesc același script indiferent că promovează murături sau dero.

Apoi pentru magazine mai fac și afiliații tot felul de reclame pentru a-și spori conversiile. Deci în mare parte este al naibii de greu să scoți un tip de promovare foarte bune.

Dacă Dero promovează mereu „Albul pur” tu nu poți să promovezi Tide tot cu „Alb” , în primul rând că îi faci reclamă tot concurentului, în al doilea cumpărătorul are deja asociat acel cuvânt.

Deci trebuie să găsim mereu soluția care ne-o oferă piața, să căutăm acolo unde este loc și sunt foarte puține locuri.

Să presupunem că ești afiliat și vrei să scrii despre un laptop. Cu siguranță sunt zeci de oameni care au scris despre el. trebuie să verifici conținutul lor, să vezi ce a scos fiecare în evidență și să găsești locul liber. Când l-ai găsit mergi pe el.

Dacă nu reușești să îl găsești, nu renunța. Fă o combinație din tot ce au făcut ei dar dă-o publicului altfel. Dacă toți au făcut text, ok tu fă un video ieșit din sfera comunului.

Acum să pun marketingul în content, studiază-ți concurența. Nu scrie ca ei, studiază și verifică părțile bune de acțiune dar nu fă același tip de conținut. Până la urmă de ce ar pleca utilizatorul de la el și al ar veni la tine dacă tu scrii ca el?

Într-o piață în care toți sar să scrie specs, nimeni nu mai scrie de lucrurile comune.

Am câteva articole pe IT care reușesc să bată orice alt articol pe același produs. De ce? Pentru că l-am scris în cel mai simplu mod, am evidențiat lucrurile cele mai simple pe care userul meu trebuia să le înțeleagă și să cumpere.

Nu puteam scrie tehnic, nu aș fi avut nici o șansă pentru că au facut-o alții mult mai bine ca mine. Atunci am căutat particularitățile neglijate de alte site-uri și am scris.

În încheiere, când te apuci să promovezi un produs fă așa:

  • Vezi cui se adresează produsul
  • Cine a mai scris și cum a scris
  • Observă particularități
  • Scrie unic, chiar dacă nu e tehnic. Advertiserii plătesc limbajele comune nu pe cele tehnice.
SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name *
Email *
Website

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.