Peste tot se vorbește despre cele trei : Domain rank, Domain Authority sau Page Authority, însă nu știu cât de mult mai sunt relevante.
Marius zice că nu se mai uită la ele, însă că ar fi totuși relevante pentru cei care caută să cumpere advertoriale. Bogdan mi-a atras atenția că am crescut DR la 23, PA era pe la 33 sau 34 sau ceva de genul.
În fine, nu prea sunt atent la ele pentru că nu m-am concentrat pe aceste valori, nici nu sunt în căutare de advertoriale. Dacă vin, vin, dacă nu, nu și asta este.
Doar că nu știu clar care din ele sunt mai relevante, toate 3 la un loc, unul mai relevant ca altul? Nu știu!
Domain Rank clar m-ar ajuta mai mult în căutările google, dar asta nu știu dacă este interesant pentru cei care caută să cumpere articole pentru SEO.
Apropo de cei care caută articole pentru SEO, dau unii niște emailuri de te crucești. Îți scriu ei frumos cum că ar putea scrie un articol bun pentru audiența ta, cu un link dofollow către magazinul lor online.
Când spui „ok, prețul ăsta” – s-a luat semnalul 🙂
Ce-s alea?
De ce sa nu investesti in brand si sa nu iei $ pe brand, nu pe links?
Pe brand e mai greu daca nu esti constant
Oriunde e greu daca nu esti constant
adevarat, dar chiar si constant e mai greu sa te faci brand.