Scriu de pe telefon, nu am mai scris de mult, scriu din service-ul Premio de pe centura unde astept sa imi incalte masina in cizme de iarna.
Zilele astea am tot auzit diverse persoane ca merg sa isi cumpere cauciucuri noi ca au vazut ei in Kaufland la 120 ron.
Pe bune nu inteleg de ce dai 120 ron pe un resapat cand poti sa iti cumperi unul nou la acelasi pret sau poate chiar mai ieftin si care nu a fost niciodata resapat?
Cauciucul resapat e ca o mamaliga pe care incerci sa o refaci dupa ce s-a sfarmat.
Daca pui mana pe un cauciuc din Kaufland ai sa ramai cu ceva material in mana, da-ti seama ce se intampla la rulaj.
Personal sfatuiesc lumea sa cumpere un cauciuc nou cu o durata de viata mai mare, de cat un resapat care va tine fix o iarna in conditii de siguranta.
Resapatul nu are aderenta, nu are proprietatile de incalzire/racire a aerului din pneu, lasa material din el pe asfalt la frane iar materialul ala nu e facut sa iti opreasca masina in 20 metri sau sa te opreasca de la o acvaplanare.
Inteleg ca toti am vrea cauciucuri de firma dar nu ne permitem, atunci daca nu ne permitem de ce dam bani pe resapate ? cand repet, putem lua noi la acelasi pret. Cum e mai bine sa cumperi des si prost sau odata si bine?
Echipează mașina în sezonul de iarnă cu o baterie noua la promoție!!!
Un cauciuc resapat face deseori diferenta dintre viata si moarte!!!
Pentru că am și ceva trafic pe acest articol iar unii tind sa ma contrazica, las un video aici si intreb : Tu ai circula cu asa ceva?
Am scris aici diferenta dintre cauciucurile SH, Resapate si Noi.
De unde stii tu amice ce rele sunt cauciucurile de la Kaufland..eu am luat din alea si merg de nu am aer..franeaza si bine pentru informatia ta..si am o octavia 2. Te trezesti tu mare specialist! ai habar macar cum se fabrica?
Si sa nu mai zic de reclama mascata la EMAG…hai pa! ca miroase a profutshare!
1. Din experiență, doar nu credeai că merg cu tramvaiul și scriu de cauciucuri. Mașinile merg și dacă le pui șosete, încearcă o frână în condiții de siguranță și vezi în câți metri te oprești.
Cand ai peste 700.000 km cred ca poți emite o opinie pertinentă nu?
2. Reclamă mascată? :)) Dacă am zis că poți lua noi dintr-un loc, era evident să indic locul și…plm ar trebui să învățăm ce este afilierea.
Presupun că ai o gheretă de vulcanizare prin care vinzi reșapate!
Depinde mult pretul si de dimensiunea cauciucului. De exemplu, la cum am eu 225x55xR16, diferenta intre o anvelopa resapata si una noua, este de minim 80-100 de lei. La 4 bucati de resapate raman si bani de o revizie.
Eu am preferat sa iau anvelope SH, in detrimentul resapatelor, pentru ca iarna nu circul prea mult cu masina. Si tind sa cred ca e mai ok asa. Pe aceeasi masina nu am avut resapate ca sa pot face o comparatie pertinenta. Insa tind sa cred ca o anvelopa SH Dunlop winter sport 3d, bate ca performanta orice resapata.
Corect, orice reșapată. Însă îți spun din experiență că majoritate celor SH care ajung în românia provin din Germania și au ani de depozitare. Un pneu depozitat impropriu își pierde în timp din proprietăți.
Când făceam taximetrie apelam în fiecare iarnă la pneuri SH pentru că mă costa 60-100 ron unul dar mai mereu eram forțat să le schimb în următorul an, pentru că…iar pierdeau din proprietăți.
Apoi mi-am luat noi și le am de 3 ani:)
În plus la SH, comercianții români au învățat să le cosmetizeze. Le desprind suprafața de rulare cu o dăltiță pentru a arăta ca noi, practic le adâncesc șanțurile pentru a oferi senzația de „nou”.
În plus o refizie o faci odată pe an, fix ca schimbul de anvelope. Dacă iei odată anvelope noi și le depozitezi cum trebuie, le ai 3-4 ani lejer.
Esti un mare idiot in primul rand pentru ca, daca intri pe Emag, o sa vezi ca mai nou vand anvelope resapate. In al doilea rand, daca ai 700000 km condusi nu inseamna ca esti expert in fabricarea anvelopelor sau a sticlei de parbriz. In al 3-lea rand, o anvelopa chinezeasca noua are sanse mai mari sa-ti explodeze decat una resapata pe carcasa Michelin. In al 4-lea rand, esti agramat (chiar nu cred ca a mai scris cineva in istorie „cunoscandu-l”). Iti repet asa, poate tii minte, din partea unei persoane care lucreaza intr-o fabrica de anvelope noi: esti un mare idiot!
1. Recitește data publicării, apoi vezi replica ta cu „mai nou vinde și emag”.
2. Nu a zis nimeni ca sunt expert în anvelope, argumentam comentatorului.
3. care e greșeala la cunoscandu-l? M-am uitat prin tot articolul sa vad unde am greșit.
4. Vino cu argumente prețioase, încă ma mai gândesc dacă te bag în spam sau nu.
Pe blogul asta ai voie doar o data sa dovedești ca ești idiot, a doua oara fie argumentezi și aduci plus valoare, fie te duci pe tarlaua lu’ ma-ta
Vedeti aici care este dierenta intre un cauciuc resapat si unul nou apoi vorbiti:
http://www.pieseauto.ro/anvelope-iarna/cauciucurile-de-iarna-diferenta-dintre-cele-resapate-si-cele-noi-16.htm
Eu am zis ca susțin doar cauciucurile noi, am zis clar că nu sunt fanul reșapatelor și nici a celor SH, mai ales că la noi sunt aduse de afară, ținute în soare, etc.
nu mai mâncați macaroane pe tema asta… comparatia se face intre anvelope noi resapate si anvelope second din 2008 ….. asta e gama de preț unde poate interveni comparația.
cine isi permite sa dea 900-1400 de lei pe 4 anvelope nu sta pe gânduri….
Iar in cazul celor noi comparate cu cele resapate…daca prețul e acelaș iar costurile de producție sunt de 3 ori mai mari in cazul primului….ce sa inteleg…!?