Astăzi am realizat că sunt şi beneficii atunci când deţii un blog.
Zic „am realizat” pentru că nu mă refer la beneficii materiale.
Când ai un blog ai automat libertatea să îţi susţii opiniile, ai oaza ta în care te descarci iar dacă reuşeşti să creezi o comunitate atunci deja devii un blogger bun.
Beneficiile despre care vorbesc astăzi sunt pur legate de faptul că tu scrii şi lumea citeşte.
Gabriel Ursan a avut cândva o problema cu firma la care lucrez, eu din interior pot înţelege altfel lucrurile, el ca şi client le vede din postura de client.
Gabi era foarte supărat că RDS nu îi livrează un router de 3 lei, nu am să stau să îl contrazic, el din postura de abonat are dreptate, eu pentru că am acces la acele date ştiu că lucrurile stau altfel.
Beneficiul că e blogger?. Logica în răspunsul companiei nu a fost „vai ne face ăla reclamaţie sau reclamă proastă” ci doar faptul că cineva a văzut ce îl doare şi a putut să intervină.
Tot la acel articol a lui Gabi am citit şi zeci de comentarii lipsite de substrat, am un răspuns pentru fiecare comentariu dar nu este normal să mă implic.
Nu vorbesc de tehnici mizere de a şantaja companiile , nu vreau să văd bloggeri care se folosesc de statutul lor aşa cum prezintă Andrei Cismaru ci de faptul că nu ştii cine te citeşte şi cum ajungi să îţi rezolvi problema fără să faci valuri.
Gabi era supărat pe RDS şi renunţase la companie, eu l-am adus înapoi. Odată prin oferte şi apoi pentru că i-am promis că am să mă ocup personal de el ca şi client. El nu a cerut pişcoturi, doar a ţipat că îl doare.
Fiecare om trebuie să înţeleagă că peste tot există o procedură, procedurile trebuiesc urmate, altfel rişti să pierzi controlul.
Este fix ca atunci când primeşti un email că ai fost selectat pentru x campanie, nu ai scris să ajungi la acea campanie, ai scris că asta faci şi aşa ai ajuns la acea campanie.