Avem o presă pușcăriabilă!

Pe la începutul anului spuneam că blogurile vor avea o creștere în general, nu sunt specialist în online, nici nu știu să urmăresc diverse tipare, doar am emis această opinie făcând niște analize la job. Gen cu cât a crescut piața de internet, ce creștere au device-urile conectate la internet, etc. De aici automat și tranziția omului din fața televizorului către conexiunile viitorului.

Omul când dă de net , dă și de o mare infinită de informație. Atunci se deșteaptă și învață să își culeaga informația selectiv.

Publicul pe tv în general acum este publicul tipic Latrina 3, doar ăștia au mai rămas cu „Dacă a zis ăla la tv, sigur e adevărat că doar e jurnalist”

Și pun jurnalismul în doar două tabere, TV și online, ziarele deja au dispărut , abia mai găsești ziare pe hârtie.

Jurnaliști mizerabili pe online sunt foarte mulți, cei mai mulți din ei au opinii subiective din direcția în care îi vin pișcoturile.
Alții ar vrea să facă jurnalism dar sunt mediocri și nu au tupeul să scrie un articol bombă pentru că ar deraja și s-ar duce pe carbahal cariera lui.

Citeam ieri cum Nicușor Constantinescu de la Constanța își bătea castravetele de toată presa locală. Și cum apare în interceptările telefonice , o făcea muistă pe directoarea unui ziar că nu a trimis pe nimeni la el acasă să cace ceva știri de susținere atunci când sărăcuțul a fost luat pe sus precum curvele în duba jandarmeriei.

Bă știam că se practică, dar credeam că li se transmit indicații mai cu perdea, nu domn președinte a fost clar „Trimite în pula mea pe ăștia, sunt arestat la domiciuliu, nu mi-au interzis să vorbesc cu presa. Să faci zilnic câte un articol cu cauza mea, vă doare în cur de mine, de Mazăre….

Jurnaliștii ăștia sunt mai mizerabili decât politicienii, în politicieni e clar, nimeni nu are încredere însă aceșți formatori de opinie încă mai sunt citiți de câte un băbălau care nu știe să îi rascolească rădăcinile și ștatul de plată.

Apoi urmează jigodiile din online care scriu orice, bă dar orice doar să dea bine la SATI sau Trafic.ro sau la ce căcăt mai pun botul acum advertiserii proști.

Titluri șoc cum fata lui Becali nu și-a putut stăpâni dependența de……un frappe futu…
Noi cârnații cădem în plasă și dăm click, chiar dacă 80% din noi apăsăm X în următoarele 10 secunde, ei le contorizează la vizualizări și unici.

Apoi mai sunt și ăia care în loc să iasă rapid de pe site, stau să le zică de mame în comentarii. Pe autor îl doare la vasilică dacă îl înjuri, are ordin clar să te țină minim 4 minute pe site, prin acel comentariu la adresa originilor lui, reușește să își facă media.

Sincer, nu înțeleg cum de marile brand-uri își asociază imaginea cu astfel de scursuri.

Analizând tot ce e mai sus, ajungem la concluzia că blogurile se ridică. DE ce? Nu sunt finanțate de nimeni și atunci blogărul are sânge în instalație să spună ce vrea despre cine vrea. Are și datoria să respecte acest statut de blogăr și să facă ce îi este specific, să se informeze.

Clar și pe acest segment sunt jeguri care scriu „opinii relevante” la adresa multora, că mai pică ceva pișcoturi. Însă aici s-au stabilit niște reguli nescrise iar când sunt încălcate, ești penalizat.

Dacă o arzi nasol ca Piticu, sunt cel puțin 5-6 înși care te vor pișa în freză, acei pișători de meserie au un cuvânt de spus și oricât te-ai chinui să aduni trafic, îl vei pierde de câte ori un alt blogăr îți scoate mizeria de caracter la suprafață.

Prin 2009 erau multe bloguri, acum cred eu și mai multe. Toți își făceau bloguri, 50% se chinuiau, restul furau.
Blogărul s-a mai educat, cel puțin așa îmi place să cred, cititorul cu siguranță a devenit mai selectiv și acum alege să te citească doar dăcă ești sincer cu el și nu îl minți.

Dacă faci review la UTOK și spui că e super telefon (ca să nu pierzi pișcotul) și 10 inși îl cumpără că așa ai zis tu dar telefonul e client service, atunci ești un meclă rupt care nu doar strici atmosfera și rata de încredere, dar îți fuți proprii susținători.

Concluziile creșterii blogosferei? Nu neaparat ca număr de bloguri ci ca și trafic. Păi Zoso încă mai crește an de an (la mulți ani pentru cei 10 ani de activitate + ). Arhi și-a dezvoltat o ditai comunitatea de nici forumurile nu reușesc asta, Andrei un tip foarte fain și implicat în fenomenul ăsta foarte mult, nu se sfiește să îți dea sfaturi dacă îi ceri asta, Cristian Iosub care a devenit un fel de parte din online Gabi a început să facă și el pași rapizi pe calea asta. Alții apăruți de nicăieri, au studiat fenomenul și deși nu sunt cunoscuți, scriu mișto…cum ar fi Adi și Marius.

Sunt prea multe bloguri bune pe care aș putea să le dau aici, pe parte de IT e Buhnici, Nwradu…. Am rezumat blogurile pe care le frecventez mai des, adevărat că mă abonez la diverse bloguri ori de câte ori dau de ceva interesant.

Deci am învățat să îmi selectez informația și cel mai important, să verific informația.

Sper ca presa tv să nu moară în totalitate, altfel acele gunoaie de pe sticlă vor invada flămânzi online-ul. Am speranță că se va ridica un jurnalist ok din TV și le va băga niște cuci de struți în fund acelor „colegi” mizerabili și îi va elimina.

Sper să dispară toate șocurile și WOW din online împreună cu prost.ro , click, cancan și care gâții lor mai sunt.

Și o ultimă dorință, să văd arestări în presă cum văd acum la DNA. Jurnaliștii sunt la fel de criminali precum politicienii, ei aleg să îi acopere, să nu publice, să publice la comandă, să denatureze realitatea.

Da nu’ma zic, atât!

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut nou pe email. Vei primi un singur email pe săptămână cu ultimele articole.

Nu facem spam! Citește politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații.

5 comentarii la „Avem o presă pușcăriabilă!”

  1. Merci de precizare. Eu nu consider ca scriu bine. Intotdeauna este de invatat. Evolutia trebuie sa fie continua.
    Ca o paranteza, am in draft un articol referitor la reclamele si click-ul de care se fereste lumea.
    Cu cat vor fi mai multi cei care vor evita sa sustina printr-un click, printr-un link afiliat, printr-un piscot blogurile vor disparea si vor aparea doar cele de manipulare, ale diferitilor moguli.
    Bariera intre presa si bloguri este independenta si nu un salariu pe care-l iei de la un mogul ce te influenteaza direct.
    Ce se intampla in cazul in care ala de isi cauta ideile nu va mai avea de mancare? Va linge un mogul sau se va apuca de altceva…

    Răspunde
    • Reclamele japcă fac doar rău blogurilor, chiar și ziarelor. Oamenii au învățat să folosească block-uri. Asta pentru că se calicesc și elimină singura sursă de bani din online.

      Bariera dintre supus și independent există, alegi singur pe ce parte vrei să te poziționezi.

      Răspunde
      • Momentan exista, pe viitor nu se stie. Omul va trebui sa manance de undeva. In plus, nu toti au constiinta.
        Sunt total de acord cu blocarea reclamelor nesimtite, agasante. Dar una sensibila, intr-un colt, contextuala sa ii zicem, mi se pare ok. E win win, eu dau continut, ei castiga continut gratis, eu iau din reclame un ciubuc.

        Răspunde
  2. Blogerri ca blogarii, mai spun si din punct de vedere subiectiv, iar review-urile multor produse nu sunt neaparat puse intr-o lumina buna. Buhnici, nwRadu chair fac acele recenzii obiectiv, nu ca au fost platiti pt asta. In timp ce altii lauda anumite produse fara macar sa le testeze…dar pt asta au fost platiti.

    Oricum, blogerii nu pot fi numiti chiar jurnalisti, cel putin nu toti. Innebunesc insa cand vad titlurile alea de stiri „Cea mai mare gafa”, „Raspuns incredibil al vedetei…” si tot felul de titluri exorbitante cum vezi pe site-urile mari de stiri, iar cand ajungi sa citesti stirea sa dai de cu totul altceva.

    Răspunde
    • Dar nu am zis ca bloggerul e jurnalist, am zis ca din cauza jurnalistilor vor castiga bloggerii.

      Apoi am zis ca sunt mecle sin in blogosfera.

      Gen ca barbat fac recenzie la tampoane dar am o parere relevanta despre ele pentru ca am auzit o duduie la casa la Billa cand zicea de ele.

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.