Home » de prin online » Am câștigat o mașină !!!!

Am câștigat o mașină !!!! , incredibil am dat un like pe facebook!!!

Nu, nu am câștigat nimic dar dacă nu puneam titlul ăsta și puneam „Vezi cât de vulnerabil esți pe facebook!” , nimeni nu citea și nimeni nu conștientiza.

Am pornit de la o bere cu 2 prieteni, din una în alta am ajuns la facebook și cât de idioți sunt cei care dau like & share la „o să ai noroc în viață” sau ” o să ți se întâmple”.

Și am zis „Bă să testăm cât de idioți și vulnerabili suntem”, am pornit.

Menționez că nu am să dau prea multe detalii despre mecanism, din varii motive.

Am pornit cu o pagină de facebook, am pus sigla și numele unui brand auto, nu a fost unul din țară pentru că mărcile atrag. Motivul? Lansarea unui nou model în România.

Am ales fiecare din cei trei câte 5 prieteni de pe facebook drept țintă, doar acestor oameni le-am distribuit pagina respectivă.

Cum i-am ales? Păi aveam acces la adresele lor de email și la numerele lor de telefon….de pe facebook.

Oamenii au dat like În scurt timp au primit un email din partea „Organizatorilor concursului” cu mulțumiri că s-a înscris la concurs și alte aprecieri, că urmează o extragere pe 15 iunie și că va fi sunat în caz că va fi fericitul câștigător, oricum compania îi mulțumește.

La best regards a fost un nume aleatoriu. Aici este important pentru acest scam să pui un nume real, al unui boschetar al cărui cont să îl deții fizic. (Te costă 30 de lei un boschetar cu buletin)

La 10 zile după, am testat „oponenții” dănd iar un email cu un mesaj de susținere unde anunțam că sunt peste 10.000 de participanți și că fericitul câștigător va fi prezentat în Băneasa Shopping City (important să dăm un loc public cu trafic pentru a crește încrederea).

După 2 zile, am trimis tuturor emailul următor, am să rezum doar la context ” Ați fost selectat pentru tragerea finală, la această tragere participă doar 3 norocoși, doar unul va pleca la volan”

După mai multe bla, blauri, într-un email în care am inserat intenționat diverse greșeli (nimeni nu a reacționat), am început să o dăm în diverse.

Că există o taxă de participare de 500 ron, că noi ca și companie oferim premiul dar promotorul concursului mai are niște premii instante de peste 1500 ron și de aici taxa.

Am mizat enorm pe faptul că 500 ron într-un cadru de 3 persoane miroase a înșelătorie, am crezut că o să fim refuzați, din acest motiv am introdus premiile instante de 1500 ron.

Recunosc că din 5 aleși ai mei, nimeni nu se grăbea cu confirmarea. Aici a intervenit numărul de telefon.

O amică i-a sunat, ea era drept tipa de PR a companiei auto. După ce a început cu o serie de întrebări/confirmare:
Bună ziua, domnul x
Confirmați-mi adresa, strada…..
Numărul de telefon 074….este cel corect da?

Știți, ați trecut criteriul de eligibilitate, sunteți în finala pentru un automobil , oricum avem și premii instant doar pentru că ați ajuns până aici. Doar 3 persoane au intrat în această mare finală. (În realitate am avut 9 respondeți).

Ne-a mirat faptul că nimeni nu ne-a întrebat de unde deținem datele lor, nu le-am solicitat niciodata de la niciunul. Ba mai mult toți vorbeau de parcă ar fi fost normal să le știm, că doar facem concursuri.

După câteva conversații, tipa noastră din centrală urma să revină cu un email de confirmare în care se trimitea și contul Managerului de Proiect (boschetarul nostru cu cont).

Le-am trimis email și le-am spus ca altă dată să fie mai atenți, pe alții i-am sunat (în plasă au căzut 2 persoane cunoscute mie).

Ar fi trimis ei banii? Nu știm, ne-am speriat ca oamenii au fost creduli și au mers atât de departe fără sa pună întrebări.

Deci atât de simplu , o idee scoasă din bere. Acest episod mi-a arătat cât ducem lipsă de educație educație în general si câtde rupți de foame suntem.

Ce ușor se fac banii, cât de creduli sunt oamenii atunci când e vorba de ceva moca.

Eu am învățat ceva, când ceva pare să fie prea frumos să fie adevărat, sigur e ceva nasol la mijloc.

Schema pare simplă, însă în tot acest proces s-au folosit mai mulți factori de limbaj provenit din tehnicile de vânzări. Cum ar fi repetiția faptului că va fi sunat , deși nu am solicitat niciodată numărul de telefon.

PS : Mai limitați din datele personale de pe facebook, gigica din medgidia care îți dă like, nu trebuie să îți știe adresa și numărul de telefon!

PPS : Pentru că articolul nu este o schemă, atunci puteți da share!

, ,
SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

commentscomments

  1. Alex Mihut spune:

    :)))) mai era faza cu ACCIDENTUL care a mers si merge si mai sunt multe de genul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name *
Email *
Website

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.