Volkswagen Polo vs Dacia Logan și cașcavalul MAI


Dacia împreună cu tot portofoliul (renault) a pierdut licitația cu poliția română în fața VW.
Acum ăștia patrioții o ard că licitația s-a pierdut la o diferență de doar 2,4 Lei / mașină și o diferență finală pe flotă de 968 Ron, adică pe 400 de mașini. Știrea este prezentată ca fiind uluitoare, cum că a învins criteriul principal, adică prețul cel mai mic.

Ca și cum pentru proști, ni se explică faptul că Poliția ar fi dat câștic de cauză Porche România în fața Dacia la doar 968 ron pe o achiziție de 18.870.000 Lei.

Dar tot ășția patrioții uită să spună cu ce echipări finale vine fiecare producător. Pentru că noi suntem obișnuiți să dăm cu scuipați, vedem totul cum ne place.

Uităm cine e VW în lume (indiferent de ce scandal mai iese) , uităm ce echipări de bază are un Polo vs Logan sau o Jetta vs Megane.

În fine, licitația s-a purtat pe VW Polo 1.2 TSI versiunea Comfortline în 4 uşi vs Dacia Logan, însă nu zice nimeni cu ce versine a concurat Volkswagen, dacă s-a luptat cu Logan 0.9 TDI la același preț, e de bănuit.

Dacă ne gândim la capacitatea habitaclului, Dacia ar fi trebuit să câștige. Dacă ne gândim la performanțe, Dacia nu a avut niciodată vreo șansă.

Am în fața blocului fix un Polo 1.2 TSI și pe lângă faptul că mașina este incredibil de fiabilă și fâșneață (doar e pentru rutieră) , este și foarte utilă pentru oraș, are capacitate de manevră foarte bună și cel mai important aspect pentru bugetul poliției , are un consum foarte mic.

Eu am făcut București – Iași (viteză 100-140km/h adică 430 km) cu mai puțin de jumătate de rezervor. deci un consum de circa 5l/100 km.

Să nu uităm că și echiparea este mai ieftină pentru Polo, tot din prisma faptului că e mașină mai mică.

Vedeți italienii cu ai lor Carabinieri pe Fiat Punto.

Echipări standard VW Polo Confortline 1.2 TSI în 4 uși:

4 usi cu geamuri electrice
Aer conditionat manual
Airbag sofer si pasager
Airbaguri laterale fata pentru cap si torace
Anvelope 185/60 R15
Asistent pornire in rampa
Bare de protectie in culoarea caroseriei si insertii cromate la priza de aer frontala
Buzunare pe spatarele scaunelor din fata
Carcase oglinzi exterioare si manere usi in culoarea caroseriei
Caroserie in 4 usi
Centuri de siguranta pentru toate locurile,in fata cu reglaj pe verticala
Cheie de contact cu imobilizator electronic
Claxon bitonal
Geamuri fata /spate actionate electric
Geamuri laterale si spate termoizolante in tenta verde
Inchidere centralizata cu telecomanda
Inscriptionare „BlueMotion Technology” pe usa portbagaj
Jante otel 6J x 15
Lampa ceata spate
Lumini de drum permanente
Lumini pentru citit fata/spate
Oglinda retrovizoare interioara cu sistem manual antiorbire
Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite, asferica pe partea soferului.
Oglinzi make-up iluminate situate in parasolare
Pachet crom
Radio CD Composition Colour 4x20W cu functie MP3, display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 12,7 cm, cititor de carduri SD, interfata AUX-IN, 6 incinte acustice (4 fata / 2 spate), tuner FM/AM cu antena diversity pentru receptie imbunatatita si egalizator cu 3 frecvente
Scaune fata cu reglare pe verticala
Servodirectie electromecanica reglabila in functie de viteza
Sistem de avertizare sonora si luminoasa pentru neprindere centuri de siguranta fata.
Sistem de semnalizare integrat in oglinzile exterioare.
Sistem electronic pentru control al stabilitatii masinii – ESC, inclusiv ABS cu asistent frânare, ASR, EDL si EDTC
Sistem monitorizare presiune pneuri
Sistem start-stop si sistem de franare cu recuperarea energiei
Spatar bancheta spate rabatabil asimetric
Stergatoare parbriz/luneta cu temporizator
Tapiterie scaune „Rail” din stofa
Torpedou cu sistem de racire inclus
Triunghi reflectorizant
Volan in 3 spite reglabil pe inaltime si profunzime
roata de rezerva normala din otel si trusa de scule

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut nou pe email. Vei primi un singur email pe săptămână cu ultimele articole.

Nu facem spam! Citește politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații.

Un comentariu la „Volkswagen Polo vs Dacia Logan și cașcavalul MAI”

  1. După 12 ani de folosire a unui Logan și a unui Polo, ambele din 2007 și diesel,va pot spune ca Polo a fost mult mai defectuos decât Loganul, aproape dublu vizavi de prețul întreținerii și a reparațiilor, rugina la Polo în punctele vitale(praguri, aripi fata și podeaua de sub bancheta spate) în timp ce Loganul are doar câteva puncte minore, nesemnificative, Loganul are consum mediu de 5,3-Polo 6,5. Ca și dotări Polo are clima iar Loganul AC, Loganul nu are încălzire în scaune, în schimb calculatorul de bord oferă mai multe informații. La Polo a trebuit sa ii înlocuiesc turbosuflanta și kitul ambreiaj la 170000 km, în timp ce la Logan nu am umblat la motor și transmisie. Legat de suspensie, investițiile au fost apropiate. Polo are un nume, Loganul s.n. Logan Trageți singuri concluziile! PS! Luați în calcul și diferența de preț a lor la achiziție!

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.