Ieri dimineaţă am primit sms de la TNT Express că îmi va fi livrat coletul cadou câştigat în urmă cu câteva zile, în sms era şi numărul curierului trecut.
L-am sunat la ora 8:30 pentru a-mi spune în ce interval orar îl aduce. S-a prezentat frumos şi mi-a zis că în 10 minute ajunge la mine că sediul lor este lângă Hotelul în care mă aflu eu.
10 minute s-au transformat în ore. La ora 12:15 l-am sunat iar , s-a scuzat că e o zi plină şi că în 30 de minute ajunge la mine. Aşa că ora 12:15 s-a făcut ora 15:00.
La ora 15:00 l-am sunat iar şi i-am zis că mai sunt în hotel până la ora 15:30 „Domnule Bucur sunt la Mc Donald’s ajung în 10 minute” , de la Mc până la hotel face maxim 5 minute cu tot cu semafoare.
Şi s-a făcut ora 17:00 , l-am lăsat în pace. Deja îmi era mie ruşine de ruşinea lui.
La ora 18:20 l-am sunat iar şi i-am zis să îmi dea locaţia lui că mă duc eu după el „Ehhh mă plimb mult domnu Bucur, staţi liniştit la Hotel că vin eu, e venit şeful mare aici şi trebuie să fac impresie bună”
Coletul l-am primit abia la ora 19:47 , eu zic că e de porc să cauţi scuze penibile ca „Zi plină, a venit şeful” când ai fi putut clar să zici „Coi vin la 19:00 că am şi alte pachete de livrat” sau după ce te-am sunat odată, te-am sunat şi a doua oară să fi venit direct pentru a spăla puţin imaginea.
Trimit colete în ţară de multă vreme, deasemenea primesc colete din ţară. Nu am păţit niciodată aşa ceva cu un curier.
Am avut clienţi foarte stricţi sau care au cerut termene de livrare fixe, mereu s-a rezolvat şi nu am avut probleme. Dacă aş fi vândut ceva unui client care mi-ar fi trasat din prima condiţiile unei tranzacţii prin termenul livrării şi aş fi avut parte de un astfel de curier, ce şanse aş mai fi avut eu să mai colaborez cu acel client?