Acum cateva luni de zile testasem un Logan Nou si un Aveo 1.2 motorina 1.3 in 6 trepte, avand o masina de clasa superioara nu am fost impresioanat. Da sunt masini ok, dar nu am putut uita ca am facut 5 ani de zile de taximetrie , in mare parte pe logan si nu mai haleam marca. Loganul nou a adus putin spre WV Polo, antifonare, plastice, consum, media….
M-a deranjat enorm ca liniile dintre plastice nu sunt „slefuite”, incheietura cutiei de volan se vede de parca ai avut accident, nu au renuntat la butoanele alea de zici ca is butoane de aragaz, scaunele sunt putin mai lejere, schimbatorul e la fel de „ruginit”, gaurile de pahare la fel de rigide…insa are si part bune..
La pretul asta a venit cu un desing nemtesc, e masina mai de boier acum. Farurile is mai „legate” si mai aspectuoase, spatele este atragator, navigatia…da bine la aspect, plusul se regaseste in USB, AUX si Bluetooth. Ce mi-as fi dorit eu enorm pe logan era o clima, o alta antifonare, mascarea metalului din interior, o alta antena (gen WV) si o trapa. Nu cred ca dotarile astea duceau cu mult in sus pretul, ori puteau sa fie introduse ca si optiuni.
George Buhnici a testat noua motorizare Benzina Turbo de 0.9, masina ideala pentru romani, sa-l urmarim:
Tu ti-ai lua un Logan nou?
Momentan conduc un Logan 1.5dCI de care sunt extrem de mulțumit (nici o problemă cu el 86.000km) consum foarte mic pentru oraș/afară.
Dacă vreau o mașină nouă, DA mi-aș lua tot un Logan nou diesel.
Nu ai avut probleme cu turbina? Am facut taximetrie 5 ani de zile si stiu ca aveam colegi cu loganuri nou noute carora le pica turbina/injectoarele.
Personal cred ca daca nu faci drumuri lungi si dese, iati noul logan pe benzina, costa si mai putin, consuma si rezonabil si nu ai batai de cap. Plus ca revizia e mai ieftina!