Săptămâna trecută am avut de căutat un cadou pentru un copil, l-am găsit doar pe eMag. Am plasat 3 produse la 2 vendori diferiți.
Primele două produse au ajuns repede, comandă Marți și livrare Joi pe 23. Al doilea vendor era în „produse predate la curier” de 3 zile.
Pe weekend eMag mi-a dat email că dacă produsele nu mi-a fost livrată comanda, o să facă ei totul până pe 18.12.2023 să se livreze.
Aseară la ora 21:00 primesc email că au ajuns produsele la easybox, mă duc și surpriză, de plătit 0,01 lei, deși era plătită.
Ok, dau cu cardul, nimic, eroare. Bag iar, eroare! Vine altcineva, tastează codul lui, ia produsul și pleacă.
Bag eu iar, nimic! Eroare, am băgat și cardul să pun pin, tot eroare!
Mă gândesc dacă vendorul chiar a trimis coletul, deși sameday zice că da, dar nu îl pot scoate din easybox!
Acum, l-aș cam da oricum retur după ce au zis că îl livrează pe 13 dar au livrat (dacă au livrat) pe 18.
Ați mai întâlnit faza asta cu produs plătit să dea 0,01 lei? Că e 0,01 lei nu e nimic, dar dă eroare!
Emag ce zice?
Aseara m-am dus sa incerc iar si m-am intalnit cu baiatul de la Sameday, a zis sa deschid TK ca nu a mai vazut asa ceva.
Numai cu robotul poți vorbi la eMAG, nu cred că mai au relații cu clienții, cel puțin din câte știu eu.
Poti sa dai si de operatori umani pe chat. Incearca cu retur/modificare retur
asta o sa fac
nu am patit. maine astept si 2 colete sper sa nu patesc asa desi e cam ciudata treaba
nici curierul nu a mai vazut asa ceva
Ce e stresant e faptul ca nu ai o asistenta la care sa poti suna. Peste tot numai roboti. Ar trebui o lege prin care sa pot lua legatura cu vanzatorul sau livratorul. Mai nou la Curieri nu mai vine nr de tel in SMS a curierului, stai si astepti…
da, la sameday primesti link. La fun inca primesti numarul
Eu am pățit o treabă asemănătoare la Kaufland… aveau o campanie în care la praguri de 50, 100 și 150 de lei cumpărături primeai reducere de 30%, 50% sau 100% reducere la anumite produse selectate de ei.
De obicei nu găsești deloc produsele respective, mai ales că noi avem vinerea zi de cumpărături și campania începea în fiecare luni și stocurile se epuizau rapid.
Dar la un moment dat produsul oferit gratuit era o doza de Peroni Capri 0.33l și-am zis să o gust… întâmplător era la raft și la casa de marcat self-service mi-a spus că am de plată 0.01 lei… am ales plata cu cardul, totul a mers ca uns dar peste câteva zile uitându-mă la lista de tranzacții am văzut că mi s-a returnat acel ban.
Ăștia de la eMag nu mai au realtii cu clienții.
Și la email cred că îți vor răspunde în vara.
pentru că nu am putut să ridic coletul s-a întors retur și mi-au rambursat banii