Home » Tech News » S-a lansat Storepedia, un alt magazin de țepe!

În trecut am urmărit cazul Homeycomb , un magazin de Home & Deco și alte chestii. Tipii nu și-au țepuit doar clienții, ci și furnizorii, curierii și cam tot ce se putea în materie de plăți.

Ca și în cazul Fabrica de Discounturi voi semnala și eu pe blog noua apariție pentru ai face să dispară înainte ca istoria să se repete.

Homeycomb practic și-au luat altă haină pe ei si au pornit la drum, noua pelerină se numește Storepedia.ro cu exact același profil, aceleași ip-uri și mai amuzant e că și cu aceleași implementări CSS, vă dați seama cât s-au străduit să acopere mizeria?

Este ciudat cum apar mereu astfel de magazine fix în preajma Black Friday 2015 sau a sărbătorilor, eu sper să nu prindă sfârșitul lunii.

storepedia

Societatea Firmdecor SRL a fost dată în judecată de mai multe alte firme, printre care:

  • Prodam C.O. – furnizori de cutii și ambalaje de carton
  • Gibrom Express Distribuție – transportatori pe grupaje și camioane întregi
  • Boutique Travel – agenție de turism
  • Direcția Generală a Finanțelor Publice – Agenția județeană Ilfov
  • Dynamic Parcel Distribution – numele oficial al curierului DPD
  • Silver Queens SRL – o firmă sub care acționează un magazin de bijuterii
  • White Imagine Grup SRL – firmă de email marketing
  • Expert Business & Co – firmă de ambalaje de carton
  • Carlberson Romania – numele oficial al firmei Geodis, un transportator de marfă
  • Konkret Cargo – alți transportatori de marfă
  • Mobilanobila 2011 – producător sau distribuitor de mobilier
  • Unideco Design – distribuitorul suedezilor
  • IB Cargo – alt transportator de marfă

Au fost dați în judecată inclusiv de 2Parale pentru că nu au vrut să plătescă comisioanele afiliaților.

Un articol bine documentat pe tema asta găsiți la nwradu , de la el am pus citatul și poza, nu are rost să mă apuc să fac eu cercetare acum pe munca omului.

Din astfel de motive tot latru pe blogul ăsta mereu, să citiți întâi ce magazine recomandă bloggerii. Asta pentru că un blogger este mereu atent la tot ce mișcă în online, mereu se documentează înainte de a se afilia cu cineva.
Poate ar fi cazul să se documenteze de acum și companiile de afiliere, cum e 2Parale sau Profitshare.

Chestia e simplă, dacă eu simt că un magazin scârțâie sau face plățile greu, atunci voi evita să îl mai promovez. Dacă mie îmi face plata greu înseamnă că sunt toate șansele să se comporte la fel și cu clienții magazinului.

Deci puteți distribui vestea, poate mor mai repede.

, , ,
SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Name *
Email *
Website

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.