Moare Black Friday?

Anul ăsta îmi pare cel mai slab Black Friday din toate timpurile, s-a diluat atât de tare că a lipsit total emulația.

Nu am mai văzut oameni pregătiți, nu am mai văzut sute de articole, cataloage vedetă, nimic!

Au fost pe alocuri câteva comunicate și cam atât.

Am urmărit mai multe canale, nimic wow, cei mai mulți au cumpărat ce oricum urmau să cumpere de pe la hypermarketuri.

De ce moare Black Friday?

În primul rând din cauza magazinelor. Sunt retaileri care au black friday tot anul, practic scade efectul de marketing.

Nu am văzut campanii, parcă toți retailerii și-au spus „oricum vor cumpăra de la noi, nu mai băgăm bani”

Am văzut mai multe prețuri mărite decât prețuri reduse, oamenii care chiar urmăreau un produs au fost dezamăgiți.

Nu am mai văzut ca în anii trecuți, runde de vânzări. În anii trecuți se epuiza primul stoc și urmau alte valuri.

Reducerile au fost slabe, nimic senzațional. Din acest motiv nici oamenii nu au avut mai nimic de cumpărat, au cumpărat ca mine, dero și alte lucruri pentru casă.

Chiar m-am uitat prin conversii și pe la ce au scris alții, majoritatea au cumpărat ceva ce am putea include la „coșul lunar”.

Nu am văzut stocuri epuizate, am putea spune că au avut mai multe produse însă eu mizez pe lipsa unor reduceri adevărate.

M-am uitat la vacanțe, erau mai scumpe decât în mod normal sau la același preț ca în orice altă perioadă a anului.

Cu astfel de strategii ale retailerilor e clar că sărbătoarea asta se va dilua ușor, ușor. Dacă oamenii apucă să se defocuseze, s-a stins lumina!

În alți ani mă trezeam dimineața și mă luptam cu site-urile, anul ăsta am deschis (oricum le știam), am plecat liniștit și am cumparat pe la ora 10, stocurile păreau că nu au de gând să se epuizeze.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut nou pe email. Vei primi un singur email pe săptămână cu ultimele articole.

Nu facem spam! Citește politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații.

26 de comentarii la „Moare Black Friday?”

  1. De vina sunt si afiliatii care doresc sa fie arsi . Vezi ca nu merge treaba , te reprofilezi si cauti alta metoda daca vrei sa faci un ban din online . Am vazut si eu cum afiliatii arunca ca la barbut cu mii de linkuri de afiliere la fiecare articol in care promoveaza doar produse extrem de scumpe , produse pe care nu le-a avut niciodata in teste sau nu le-a vazut niciodata cum arata etc …

    Răspunde
  2. Nu am „pus botul” la nimic anul ăsta de BF.

    Dacă moare nu pierdem nimic important.

    Uneori mai apar produse cu prețuri bune și în afara perioadelor cu așazise reduceri. Laptopul de pe care scriu acum a costat 1100 la cumpărare și acum e peste 2000. Habar n-am ce fel de strategie e asta.

    Răspunde
  3. Asa am simtit si eu. Laptopul lenovo de 900lei – redus ( de pe emag ) ….era luni seara la liber la Kaufland, tot la 900lei.
    Nimic fain, ,,nimic waw, nimic sa starneasca ,,instinctul de vanator,,.
    Pas la tot.
    Aaa…am luat niste carti. Dar nu pt ca a fost BF ci pt ca le luam oricum.

    Răspunde
    • Macar ai prins ceva reducere la carti? Sa fi meritat ziua?

      Desi majoritatea cu care am vorbit au spus ca nu au simtit emulatie, emotie, nimic…emag zice ca a vandut mai mult ca in trecut.

      Răspunde
  4. Doar Cucu e de alta parere, pentru ca de la el din balconul din Ploiesti, printre montajele de la nunti, asa se vede! :)) In rest, de acord cu tine, in ciuda povestilor, in realitate asta se vede si in cifre, la Cucu i’am facut chiar si un calcul simplu cu cifre si date, care sa demonstreze asta, dar s’a facut ca nu il vede! S’a simtit din plin lipsa bugetelor de altadata, plus ce am mai enumerat si eu in articolul pe tema asta.

    Răspunde
      • Nu stiu pe ce campanii au mers ei mai exact, dar daca a fost ceva nisat, aia nu inseamna ca e ceva generalizat, iar cifrele si datele puse in lumina realitatii, confirma ce am simtit si noi, dincolo de nisele unde s’au desfasurat campanii strict targetate. Una peste alta, bine ca sunt ei multumiti! 😀

        Răspunde
        • Mă contrazicea cineva arătând că eMag a vândut mai mult. Păi da, că au acaparat tot evenimentul, restul nu prea au vândut.
          Iar senzația noastră au avut-o și cei din jurul meu.

          Răspunde
          • Arata’i formula aia simpla de calcul pe care i’am facut’o lui Cucu, si poate o pricepe ca defapt vanzarile sunt in scadere daca faci referinta la +30% cresteri de pret! 🙂 In rest, in unicorni roz putem crede toti! :))

            Confirm si eu senzatia aia si nu doar din jurul meu, ci si din surse implicate prin marketing la firul ierbii.

            Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.