Anul ăsta îmi pare cel mai slab Black Friday din toate timpurile, s-a diluat atât de tare că a lipsit total emulația.
Nu am mai văzut oameni pregătiți, nu am mai văzut sute de articole, cataloage vedetă, nimic!
Au fost pe alocuri câteva comunicate și cam atât.
Am urmărit mai multe canale, nimic wow, cei mai mulți au cumpărat ce oricum urmau să cumpere de pe la hypermarketuri.
De ce moare Black Friday?
În primul rând din cauza magazinelor. Sunt retaileri care au black friday tot anul, practic scade efectul de marketing.
Nu am văzut campanii, parcă toți retailerii și-au spus „oricum vor cumpăra de la noi, nu mai băgăm bani”
Am văzut mai multe prețuri mărite decât prețuri reduse, oamenii care chiar urmăreau un produs au fost dezamăgiți.
Nu am mai văzut ca în anii trecuți, runde de vânzări. În anii trecuți se epuiza primul stoc și urmau alte valuri.
Reducerile au fost slabe, nimic senzațional. Din acest motiv nici oamenii nu au avut mai nimic de cumpărat, au cumpărat ca mine, dero și alte lucruri pentru casă.
Chiar m-am uitat prin conversii și pe la ce au scris alții, majoritatea au cumpărat ceva ce am putea include la „coșul lunar”.
Nu am văzut stocuri epuizate, am putea spune că au avut mai multe produse însă eu mizez pe lipsa unor reduceri adevărate.
M-am uitat la vacanțe, erau mai scumpe decât în mod normal sau la același preț ca în orice altă perioadă a anului.
Cu astfel de strategii ale retailerilor e clar că sărbătoarea asta se va dilua ușor, ușor. Dacă oamenii apucă să se defocuseze, s-a stins lumina!
În alți ani mă trezeam dimineața și mă luptam cu site-urile, anul ăsta am deschis (oricum le știam), am plecat liniștit și am cumparat pe la ora 10, stocurile păreau că nu au de gând să se epuizeze.
moare pentru ca marii retaileri dar si cei mai mici sunt in foame de bani aparent si prefera sa piarda clienti decat sa lase ceva la pret, parerea mea asta e, ca toti is disperati dupa bani
Plus ca au inceput toti sa arda afiliatii, asa ca nimeni nu mai depune efort sa promoveze
pai iti dau un exemplu am un comision de 15 lei cred de mai bine de o luna, serios ? adica ce e asa mare greutate sa accepti.. plata a fost facuta pentru ca un prieten si-a comandat o saltea dupa link-ul meu de afiliat..
O luna? Abia mi-a aprobat comisioanele din Iulie 😀
nu am mai folosit afilierea din 2015 dar parca tin minte ca nu dura asa mult. desigur nu e suma, dar totusi asa mult ?1
Pai nu dura asa mult..
Pe unde ai citit? Eu am văzut destul de multe articole. 😀
A citit la @ingerisidemoni.
Unde ai vazut asa multe? Au fost cativa iar pe sociale cam nimic
Au fost prezenti peste tot. Zic de Emag, pe restul nu i-am urmarit.
Păi au avut cele mai mari vânzări că au luat toată piața. Am citit si la Dragos că emulația nu a mai fost wow, nici din partea retailerilor dar nici a afiliaților.
De vina sunt si afiliatii care doresc sa fie arsi . Vezi ca nu merge treaba , te reprofilezi si cauti alta metoda daca vrei sa faci un ban din online . Am vazut si eu cum afiliatii arunca ca la barbut cu mii de linkuri de afiliere la fiecare articol in care promoveaza doar produse extrem de scumpe , produse pe care nu le-a avut niciodata in teste sau nu le-a vazut niciodata cum arata etc …
Salutare 😀
Cum face Marius, nu? :)))
Ah, stai că a pus: le-a văzut. Măcar la o conferință le-am văzut undeva. Dar poate că aveam ochelarii murdari, cine știe?! :))
Lasa ca tu oricum esti cu clickbite
Confirm, dar eu tre sa fiu langa presa, acolo unde se pune titlu de senzational. Tre sa mixez cumva, altfel nu raman pe pozitie.
Nu am „pus botul” la nimic anul ăsta de BF.
Dacă moare nu pierdem nimic important.
Uneori mai apar produse cu prețuri bune și în afara perioadelor cu așazise reduceri. Laptopul de pe care scriu acum a costat 1100 la cumpărare și acum e peste 2000. Habar n-am ce fel de strategie e asta.
Evident ca nu pierdem nimic. Buba e ca vin alde Altex si fac Black Friday de luni, de Marti, de iarna, de vara, de sf andrei…
Asa am simtit si eu. Laptopul lenovo de 900lei – redus ( de pe emag ) ….era luni seara la liber la Kaufland, tot la 900lei.
Nimic fain, ,,nimic waw, nimic sa starneasca ,,instinctul de vanator,,.
Pas la tot.
Aaa…am luat niste carti. Dar nu pt ca a fost BF ci pt ca le luam oricum.
Macar ai prins ceva reducere la carti? Sa fi meritat ziua?
Desi majoritatea cu care am vorbit au spus ca nu au simtit emulatie, emotie, nimic…emag zice ca a vandut mai mult ca in trecut.
Doar Cucu e de alta parere, pentru ca de la el din balconul din Ploiesti, printre montajele de la nunti, asa se vede! :)) In rest, de acord cu tine, in ciuda povestilor, in realitate asta se vede si in cifre, la Cucu i’am facut chiar si un calcul simplu cu cifre si date, care sa demonstreze asta, dar s’a facut ca nu il vede! S’a simtit din plin lipsa bugetelor de altadata, plus ce am mai enumerat si eu in articolul pe tema asta.
Și Bolocan 🙂 Da, a avut campanie Zoso și alții, dar în sociale nimeni nu s-a mai agitat. Cifre a dat și Androidro.ro și tot aia e concluzia.
Nu stiu pe ce campanii au mers ei mai exact, dar daca a fost ceva nisat, aia nu inseamna ca e ceva generalizat, iar cifrele si datele puse in lumina realitatii, confirma ce am simtit si noi, dincolo de nisele unde s’au desfasurat campanii strict targetate. Una peste alta, bine ca sunt ei multumiti! 😀
Mă contrazicea cineva arătând că eMag a vândut mai mult. Păi da, că au acaparat tot evenimentul, restul nu prea au vândut.
Iar senzația noastră au avut-o și cei din jurul meu.
Arata’i formula aia simpla de calcul pe care i’am facut’o lui Cucu, si poate o pricepe ca defapt vanzarile sunt in scadere daca faci referinta la +30% cresteri de pret! 🙂 In rest, in unicorni roz putem crede toti! :))
Confirm si eu senzatia aia si nu doar din jurul meu, ci si din surse implicate prin marketing la firul ierbii.