Mitul ofertei Orange la 11 lei

În general nu îmi place să vorbesc despre lucrurile astea dar acum o să o fac.

Pentru că lucrez în domeniu sunt atent mereu la ofertele altora și cu ce mai vin.

Ideea e că mereu trebuie să te uiți „sub capota” ofertelor și să pui mai multe lucruri în balanță.

Peste weekend a sunat un domn că vrea să rezilieze că are o ofertă Orange la 11 lei.

L-am întrebat de două ori „11 lei câte luni de zile?” și mereu mi-a raspuns ferm că toată perioada.

De fapt oferta 11 lei tv+net este pentru 6 sau 12 luni de zile, doar că reprezentantul lor nu a mai zis asta.

Eu înțeleg perfect vânzările, înțeleg și agresivitatea unui agent de vânzări, nu înțeleg minciuna

Când trebuie să minți ca să vinzi, mai ales cu 11 lei, înseamnă că nu ai încredere în produsul tău.

Dar să vedem ce nu i-a zis clientului :

  • nu i-a zis că pentru fiecare decodor în parte mai dă 11 lei – avea 4 televizoare
  • nu i-a zis că orange sport e gratuit doar 2 luni, apoi plătește 3 lei lună
  • nu i-a zis că netul Orange presupune Norton Security, 2 luni gratis apoi 1€/lună
  • nu i-a zis că după 12 luni, 11 lei se fac 52 lei la care se adaugă ce am scris mai sus.

Uite așa se fac în primele 12 luni : 11+33+3+5.2 = 52 lei iar după 12 luni…

52 lei pachetul de bază + 33 lei (decodoarele) + 3 lei (Sport)+ 5.2 lei (Antivirusul).

Să luăm cazul unui client cu 1 televizor, ar da primele 12 luni : 11+8.2 lei = 19,2 lei

După 12 luni ar da 52 lei pachetul de bază + 8,2 lei = 60 lei

E chiar așa greu să vinzi corect? Dacă ești agent bun nu minți și prezinți altfel.

De exemplu 10 luni * 11 lei = 110 lei, 2 luni * 8,2 lei = 16,4 lei

Și restul de contract 12 luni * 60 lei = 720 lei

La 24 luni ar fi 110+16,4+720 = 846,4 / 24 luni = 35 lei în medie dacă are 1 singur televizor.

Simplu, frumos și onest!

Dacă are 4 ca în primul caz i-ar ieși cam 73 lei pe lună dacă calculăm toate 24 de luni.

Salut 👋
Îmi pare bine să te cunosc.

Înscrie-te pentru a primi conținut nou pe email. Vei primi un singur email pe săptămână cu ultimele articole.

Nu facem spam! Citește politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații.

32 de comentarii la „Mitul ofertei Orange la 11 lei”

  1. pai 1, vorbesti oro sau de oroc? ce mai fac cei de la oro, nu mai stiu din 2020 😀 insa ce fac cei de la oroc… pai eu acum cu asta ma ocup, asa ca le voi lua punctual 😀
    1. daca clientul vrea norton bine, daca nu, eu am posibilitatea sa il scot, si de obicei in 99% din cazuri il scot direct 😀
    2. factura pe hartie se plateste, daca vreau eu :d daca nu vreau ii, pun discaunt 100% pe ea 😀 si de obicei vreau, deoarece ma ajuta in ofertare 😀
    3. stb-uri se pot da maxim 2 fara chirie platita de client :d unul discaunt 100% celalat cu chirie retentie 😀
    4 exista da oferta ghierilla, (reducere la jumatate d pret primele 12 luni) insa este valabila doar in departamentul de achizitie, si doar in anumite zone specifice.
    5 oferta la 11 lei nu exista 😀 dar exista oferta la 2 euro tva inclus, daca excluzi Norton logic 😀 daca vreau eu, si daca ma ajuta in comisionare bineinteles… dar de obicei, unde chiar se impune gasesc solutii deoarece clientul are si egibilitatea necesara
    6. orange sport este valabila pe toata perioada contractuala daca se pune grila maxima (premium)
    7. daca ce i sa spus clientului tau este real sau nu, depinde daca, acel client a nimerit in departamentul care trebuie.

    Răspunde
      • Corect, insa clientul in ce masura stie in ce departament a aterizat? Stai sa ghicesc, i sa facut oferta Digi, asupra careia a venit ulterior, pentru ca l-au convins cei de la Orange corect? Cei de la Orange au avut ocazia sa il convinga, in urma unei cereri de reziliere 😀 unde ajunge acea cerere d reziliere, daca el are OROC (fost Telekom) la mine 😀 de aceea am zis. Da pe site apar ofertele de achizitie, si acolo este alta poveste 🙂
        Acum si legat de OROC si de ORO VS Digi:
        Ca si preturi aparent sunt asemanatoare, insa nu pentru ca ar fi agentul mincinos (fiind apelul inregistrat, daca faca asta si clientul poate dovedi avand acces la apel, o incasesz) spuneam de aparenta deoarece:
        1. Digi are preturi in lei Orange in euro
        2. Digi are acelasi pret setat indiferent ca acel serviu este unic pe contul tau de client sau daca mai ai alte servicii
        3. poti pune cate televizoare vrei, daca nu doresti extraobtiuni, cata vrme ai tv DVBC, poti tehnic vorbind sa ai si 10 tv la o adresa, in schimb Orange are maxim 4 tv
        4. La Digi pretul este stabil comform cu contractul, nu depinde de cursul valutar, nici de numarul de servicii avute pe cont, si nu am auzit sa existe majorari..
        In principiu, preturile sunt aparent pe aceeasi linie pentru un consumator mediu, insa Digi demonstreaza mai multa stabilitate si seriozitate.

        Răspunde
        • Nu, nu ai inteles. Respectivul l-a mintit pe client ca e 11 lei tot contractul si l-a pus pe client sa rezilieze contractul actual sub clauza, fara sa ii pese ca acel client are de achitat aproximativ 500 lei clauza. Daca ii spunea exact preturile, clientul tragea singur concluzia daca se muta sau nu. Cam despre asta este vorba, despre merceneala.

          Răspunde
      • Salut,

        Oferta la 11 lei este adevarata si valabila pentru toata perioada contractului (2 ani) si este o oferta in anumite regiuni. De restul lucrurilor, da, exista optiuni (norton, orange sport), dar sunt OPTIONALE si clientul este atentionat, dupa expirarea celor doua luni gratuite, ca se pot dezactiva sau vor deveni contra cost.

        P.S.: Daca tot te apuci de postat lucruri, fa-ti temele bine inainte.

        Răspunde
        • Daca te apuci de postat lucruri, adu un print screen cu oferta 24 luni cat e contractul la 11 lei, indiferent de zona, vorbesc de achizitie nu retentie.
          Pana atunci ramane cum am stabilit, pe zona NE e cu 12/6 luni in functie de sate, pe site-ul Orange tot 12 luni.

          PS: mai citeste Inca odata articolul ca sa intelegi esenta. Ca nu de oferta vorbesc..

          Răspunde
          • Achizitia unui contract. Nu vorbesc de retentie. Este 2€, timp de 24 de luni.

            Esenta am inteles-o. Peste tot sunt angajati care vor cu orice pret sa faca o vanzare. Ideea e ca tu ai dat intr-o anumita firma si ai si titlul postarii “Mitul fibrei la 11 lei”. Pui informatii false fara sa te informezi.

            Nu am sa stau sa iti tiparesc acum contracte. Poti merge in orice Orange si sa te convingi singur.

            O zi buna sa ai!

            Răspunde
            • Deci, vorbesc strict de o oferta prezentata eronat, in care omul nu are 11 lei toata perioada contractuala. Din acest motiv am si scris cu accent pe stilul asta de vanzari si nu pe compania Orange. Ca Orange ar trebui sa fie mai atenti ce fac partenerii…asta e deja alta discutie.
              Ca sa vorbesc mai precis : Am indrumat respectivul om sa sune in CC la Orange sa ceara lamuriri, i s-a spus clar ca va plati 80 lei dupa 12 luni, asa ca a reziliat in termenul de 14 zile!

              Site Orange

              Răspunde
              • Pliantul asta arata horor 😀 si da daca se numeste Esential, e Argo (fost telekom) si da daca se cheama asa, ai Orange sport numai in primele 2 luni, si Norton la fel, clientul, dupa cum spunea colegul de mai sus, dupa perioada de gratuitate este notificat, si le pastreaza contra cost, daca nu raspunde notificarii, se ia in calcul ca este de acord sa plateasca asa, acelasi lucru este valabil si pentru majorari. Mai exact esti in siguranta numai daca esti atent 😀 mnah. iar in ce privesc agentii 😀 Cand am lucrat prima data la Enel pe vanzari Call center, a mers foarte bine, ce stiam eu despre oferta care o prezentam la client? fix cam ce scrie si pe pliant dar ma rog, adaptat pentru Enel 😀 pentru ca nu stiam decat atat, credeam in produsul meu 😀 pana cand am citit contractul livrat la client, si cand am vazut ca poate avea ce ii promiteam eu numai daca indeplinea pe parcurs, foarte multe conditii pe care eu nu le spuneam, pentru ca nu le stiam, am incept sa prezint oferta din inertie, pana cand efectiv am plecat din companie. Eu asa functionez, daca nu am incredere ca ceea ce eu iti ofer chiar iti aduce plus valoare, nu pot fi convingatoare, de ce? pentru ca imi pica entuziasmul 🙂
                Insa da cunoastem amandoi „vanzatori de vise” care spun la oameni ca le da Tv si defapt ii pune pe contract 8 servicii cat permite compania, 2 clienti asa, la zi si sa scos 😀 Nu intru si mai mult in detalii despre asta. Cert este ca eu sunt eu, si mereu voi fi autentica.

                Răspunde
      • Lol, eu vorbesc strict de principii si de faptul ca sunt scarbit de metodele „Telekom”, de merceneala, de vanzatori care vad cu orice pret.

        In rest, nu schimb eu sau tu piata cu articolul asta. Eu piata o schomb faptic prin peste 10% din total national. Dar astfel de practici trebuie sa dispara.

        La fel cum Enel a intrat pe rural si a distrus zona D2D de nu mai vorbeau oamenii nici cu postasul.

        Răspunde
        • Eu vrobeam strict de natura joburilor noastre lol 😅. Și da nu noi schimbam piata aici 😁. Așa, și în încheiere, avem dreptate amândoi 😀. Ai și tu dreptate că există vânzători ce ar tăia in carne vie pentru comision 😐. Și am și eu dreptate, că da, tu ca și client dacă te înscrii în niște condiții de eligibilitate, și aterizezi unde trebuie poți avea o oferta la 2 euro cu TVA inclus 🙂. Și da există și posibilitatea mixta 😅 prin care vânzătorul sa îți arate oferta de 2 euro și să îți pună defapt una de vreo 12 😁 pentru că mnah, e mai simplu sa convingi cu o oferta la 11 lei, și ești mai bine plătit dacă o pui clientului pe cea de 60 😁 însă varianta mixta este una ilegală 😁, și da daca ai 4 televizoare, mai greu cu oferta la 11 lei 😅 Spun mai greu, nu general imposibil deoarece mai sunt clienți mai vechi ce au cumpărat stb-urile, sunt ale lor, proprietate personală, deci nu le plătesc 😇

          Răspunde
            • Dacă are doar serviciu de televiziune, și a aterizat la fostul Telekom, plătește și pentru un singur tv in funcție de tehnologie, însă cum probabil aici vorbim de fibra 😁. Ar fi 2 Euro pe fiecare stb lucru care da, ar dubla factura iar daca vorbim de Orange oferta Family nu știu dacă mai sunt schimbări din 2020, însă Love înseamnă un pachet de 3 produse net tv și mobil, in care valoarea mobilului ar trebui sa fie de minim 7 euro TVA inclus, și pentru a se include și în Family trebuie sa aibă minim 2 mobile, și mai e și love Family nonconvergent care înseamnă strict produse mobile, cel puțin la achiziție, pe un singur serviciu 😐 pai tu ai televiziunea la 7 euro sau tv +net la 7 euro 😅, îți imaginezi EFT aici? După regula expusa mai devreme? Nu știu cum au ei EFT 😁 însă dacă ar fi pe același principiu 😐 ar fi mai rău decât varianta clasică 😅

              Răspunde
    • Nu e frustrare, ma gandesc uman cum se calca pe oameni. Daca respectivul explica corect iar omul alegea fiind constient, ok. Dar acum are de achitat o clauza pe care nu si-o permite si nici pretul oferit de noul operator nu este cel cu care a fost momit.

      Sunt in bransa asta de 12 ani si merem ma enervam cand dadeam de batrani cu dth+ tel fix la 150 lei. Cam asa e si acum, chiar daca preturile sunt apropiate, tehnologia cam la fel, Inca se vinde prin minciuna…asta de fapt e deranjat. Si la cine? La cei mai vulnerabili oameni.

      Răspunde
  2. Chiestia cu clauza plătită (EFT) este relativă, nu vreau sa intru in acest subiect 😅.
    Însă, da știu că, de exemplu daca eu sunt agentul și tu ești clientul, și îți arăt o oferta la 11 lei, îți explic o oferta la 11 lei, și defapt implementez una de 60, e frauda 😁. Însă de aici nu se înțelege că în companie chiar nu există nici o oferta la 11 lei 😐, se înțelege doar că eu îți prezint ceva, și îți ofer altceva 😐. Și da știu că sunt și angajați care vând în acest fel, cel mai probabil la orice companie sunt 😐. Și da astfel de comportament nu este unul foarte ortodox 😁. Și da, preturile expuse de tine sunt cat se poate de reale, ce vreau eu sa îți spun și nu cred că apare pe site, este că dintre acele costuri eu mai pot scoate dacă doresc și dacă este eligibil clientul, și dacă ar vorbi un alt agent in locul meu acum, dacă nu-i afectează comisionul (eu mai am de lucru la asta 😁 empatia mea nesănătoasă mă cam sabotează 😁)

    Răspunde
    • Clauza nu e deloc discutabila, sa explic. Agentul in cauza a „indicat” clientului sa faca sesizari de nefunctionalitate. Conform legii la 72 de ore fara interventie si fara sa fie ceva cauza naturala, poti denunta contractul. Doar ca aici clientului ii mergeau serviciile perfect si s-au deplasat 4 echipe cu echipamente de test in mai putin de o ora de la fiecare sesizare. Agentul respectiv (fara temei) a indrumat clientul mai departe sa insiste….fiind constient ca nu sunt baze reale.

      Răspunde
      • Sunt companii care impun clauza, altele care nu 🙂. Iar în principiu, in cazul in care se impune clauza, se impune pe beneficii, nu neapărat pe servicii 😁. De exemplu: dacă ai avut un pachet de 3 servicii fixe (internet tv telefonie fixa) și vrei sa renunți după 6 luni de contract că… A venit Digi la tine (fix asa) dacă nu ai avut un alt beneficiu in afara de servicii in sine, asta e rămânem prieteni, la noi ușa e deschisă, încerc să îți ofer o oferta care egalează sau mai mică decât la Digi dacă am și dacă pot in cazul tau, dacă nu asta este… Tu nu ai consecinte (sau nu aveai până în prezent) însă dacă tu la pachetul de 3 servicii 😁, ai mai avut o reducere promoțională de 3 euro de la prețul standard de exemplu 😁 sau ai 4 televizoare, pentru care ai platit doar pentru 2, pentru că 2 lea făcut agentul discount, sau ai avut factura tipărită pe care ar trebui sa achiți 1 euro dar a fost scoasă de la taxa, și alte și alte minuni de genul asta 😁, dacă vrei să pleci după 6 luni 🙂 plătești banii pe cele 6 luni in care ai folosit mocaciunile 😅.

        Răspunde
        • Ce spui tu se impune unui contract iesit din perioada initiala. In perioada initiala (adica primul contract) se impun costurile de activare si instalare. Providerul ti-a acoperit aceste costuri cu intentia de a amortiza costurile in perioada contractului.

          Beneficiile primite in litera legii se refera si la costuri de instalare 0.

          In rest, dupa perioada initiala se considera ca operatorul a amortizat deja costurile initiale si se pot percepe doar beneficii aditionale.

          Răspunde
          • Pot sa spun ca eu personal pana acum toti clientii pe care i-am desfiintat, 100% am desfiintat fara clauza EFT? doar cu ultima factura ce ar trebui sa o achite comform preavizului de 30 de zile de la data depunerii cererii de reziliere, pana la dezactivarea efectiva a serviciilor? insa da situatia cu EFT este una variabila, deorarece sunt perioade in care compania decide sa le introduca si peroade in care compania decide sa le soata, nu ma intreba despre logica din spate, ca nu o decid eu :))) insa da, va urma o reintroducere a clauzei, care are la baza conditiile pe care le-am expus mai sus.

            Răspunde
  3. Nu știu dacă vorbim despre aceeași ofertă dar punctual, adică local există oferta de 10 lei/lună tv+net pe fibră pe toată perioada cât ești clientul lor.

    Problema e că în aceste zone e deja bine înfipt Digi la prețuri de 15 – 16 lei/lună tv+net și numărul de canale din oferta Digi e mai mare decât la Orange și pentru 5 lei pe lună nu-și bate nimeni capul să schimbe furnizorul. Practic Orange vrea o cotă de piața venind cu prețuri mici.

    În plus oferta mai vine cu o hibă, dacă o alegi nu mai poți primi acel voucher Orange de 15 euro pentru fiecare an petrecut în rețeaua Orange. Dacă vrei voucher-ul Orange atunci oferta e cea națională.

    Răspunde
    • Oferta de achizitie sau cand te prelungeste?
      Sunt doua oferte de 10 lei, asta de care vorbesc eu si e limitata ca timp si cea care se leaga de abonamentul mobil. Aia care se leaga de abonamentul mobil este intradevar pe 24 de luni pentru ca prelungeste si mobilul existent.

      In articol vobesc strict de un client nou, fara alte servicii la ei (nici mobile), drept urmare acel om a sunat in call center, i-au spus ca dupa 12 luni va avea de plata 80, asa ca a cerut rezilierea.

      Răspunde
      • Nu contează dacă ești client Orange sau non-client Orange tot 10 lei este oferta la tv+net fix, dar așa cum am zis Orange a ajuns foarte târziu la masă, zona e dominată de Digi care au prețuri rezonabile și grila de programe mai bogată. Nu-i nimeni nebun să renunțe la 60 de lei/an ca să se mute la Orange pentru mai puțin.

        Eu ca și client Orange am de ales între oferta aceasta de 10 lei sau oferta națională standard + voucher Orange de 300 euro.

        Cât privește partea de fidelizare și retenție… la Orange îți iei o mare integrare în UE…

        Răspunde
        • Lupta majora acum se da in zona de mentenanta, preturile si vitezele sunt tot pe acolo.

          Dar e o mare diferenta acum intre 2 ore interventie vs 3 zile interventie.

          Răspunde
          • Eu nu am avut probleme dar dacă nu e o problemă în toată zona timpul de remediere este de până la 24 de ore, în general se rezolvă între 6 și 12 ore (depinde când se face sesizarea) dar știu cazuri în care într-adevăr au așteptat și 3 zile după tehnicieni.

            Răspunde
            • Da, asta pentru ca majoritatea lucreaza cu subcontractori iar aia nu au capacitate de acoperire. Mai mult, odata cu preluarea Telekom au preluat si niste retele (nu peste tot) slabe. In Nord Est chiar au inchis reteaua in cateva sate unde preluase de la Telekom, efectiv nu era rentabil, era retea ADSL/VDSL.

              Răspunde
              • Aici în zona mea sunt 3 magistrale de fibră optică: una de la Digi, una de la Orange și una de la Telekom preluată de Orange. Și gradul de acoperire a clienților este 100%. N-au unde să mai arunci un ac așa că singura metodă e prețul mic… sau degeaba 🙂

                Răspunde
                • Diferentiatorul poate fi oricand mentenanta, cum ai spus tu, nu ai avut caz de 3 zile dar ai auzit de astfel de cazuri. Eu am vecinii din spate pe Orange (preluati Telekom), strada lor nu are stalpi asa ca a pus Telekom de aia de lemn. A fost o lucrare a EON-ului (a scos niste stalpi), Digi a reusit in 3 ore sa refaca toata reteaua, Orange a avut nevoie de cateva zile. Desi nu era vina lor, in 2023 abonatul nu sta 3-5 zile fara servicii.

                  Răspunde
  4. Sunt fericitul client Orange de peste 5-6 ani. Cu bune si rele, tot portocaliu vreau sa raman 😀 PS: Orange e singurul operator din Romania in care pingul face diferenta, la jocuri si transmisiuni live 😛 (no offense)

    Răspunde
    • Eu vorbesc strict de serviciile fixe. Daca nu ai avut probleme e bine, pe fibra nici nu ar trebui sa fie probleme. Doar ca sunt mai multe componente la ei ce fac reteaua instabila.

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.