Un nou studiu arată că 51% din Generația Z își caută informațiile pe TikTok și nu pe Google, nu m-am gândit niciodată la Tik Tok ca la o sursă de informare.
Studiul mai arată că le influențează si decizia de cumpărare, principalele motive ar fi în formatul clipurilor și răspunsurile mai complete și personalizate.
Nu prea mă văd cumpărând după ce văd un clip de 30 de secunde, nu văd cât poate aprofunda un produs un astfel de clip.
Însă, cred că cei care ajung să cumpere după un astfel de clip și-au luat deja mare parte din informații sau știu deja produsul. Iar pe Tik Tok ajung doar pentru o ultimă validare, asta cred eu.
TikTok a raportat că a obținut 12,4 miliarde de vizualizări ale videoclipurilor. Aproape 3 din 4 Genereția Z au cumpărat ceva după ce l-au văzut pe TikTok: 72% au cumpărat un produs după ce l-au văzut pe TikTok.
Studiul mai zice ceva interesant si aici cred că este cheia:
Generația Z se bazează în mare măsură pe rețelele sociale pentru idei de cumpărături și pentru a descoperi noi mărci și produse, 61% dintre respondenții la sondaj spunând că au încredere în influenți și mărci mai mult decât în familie sau prieteni pentru recomandări. 70,34% se uită la influenceri, 62,31% se uită la mărci, 61,17% „cineva în care am încredere”.
Soția mea mi-a zis că a descoperit niște produse de pe TikTok, nu știa de ele, nu știa nici despre acele branduri.
Pe mine mă pune puțin pe gânduri. Noi desconsiderăm masiv tiktok și nu prea ne concentrăm pe el ca la o astfel de soluție.
Marius îmi zicea că sunt bani puțini acolo, că brandurile nu prea bagă bani, dar genul ăsta de studii ne arată contrariul.
Eu am făcut cândva un test, am dus trafic, am luat clicks dar nu am vândut nimic. Asta nu înseamnă că eu am făcut totul corect sau tiktok nu ar avea rezultate.
Un lucru este cert, dacă clienții sunt acolo înseamnă că și brandurile vor fi iar publisherii vor trebui să se concentreze mai mult tot pe tiktok.
cum unele canale de media difuzeaza stirile sau noutatile si pe tiktok, uneori da, aflu chestii dar sa caut eu informatii acolo mi s-ar parea putin incomod, vechiul google si blog-urile, site-uri de specialitate clar raman o optiune foarte buna
Nu pot sa inteleg cum sa asimilezi multa informatie in 30 de secunde
Pe mine ca si blogger nu ma atrag deloc reclamele de pe retelele sociale
Pe noi, stim mecanismul din spate. Dar cand 51% cauta pe tik tok iar 74% au luat decizii de cumparare, se pare ca au efect!