Digi Mobil nu se mai află de mult în sfera anonimatului, vânzările Digi Mobil cresc de la zi la zi.
Odată cu lansarea produsului Digi Mobil, RCS a lansat şi diverse campanii de publicitate. Mare parte din reclame le ştiţi deja. Cert este că RCS mizează maxim pe telefonia mobilă, reamintesc faptul că RCS era singura companie care nu îşi promova produsele pe canalele media.
Statistic vorbind intrăm în cele mai bune 2 luni de promovare şi vânzare a serviciilor de telecom. Aşadar Digi Mobil s-a pregatit cum se cuvine. Aşadar este prezent pe toate canalele de promovare existente în media.
De la canalele proprii de televiziune şi sedii până la reteaua radio Europa FM, Google Adwors & Display, panouri publicitare , etc.
Şi cum RCS nu a investit niciodată fără cap, clar produsul Digi Mobil este pe val şi am să explic şi de ce:
– S-a extins şi încă se extinde aria de acoperire.
– Cel mai mic cost în roaming şi roamingul de date
– Au cel mai bun preţ din România cu cele mai multe minute naţionale şi internaţionale din România.
– Au cel mai bun program de fidelizare client, abonatul tv+net primeşte Digi Mobil nelimitat la 5€ sau dacă mai contractează un abonament ambele se facturează cu 4€ per abonament.
– Au exclusivitatea în promoţii pentru Allview şi urmează să intre în campanii şi cu Lenovo şi Philips (detalii)
– Pentru un abonament de Complet 3€ primeşti un telefon Allview A4 You gratuit.
– Odată cu lansarea ofertelor smartphone, RCS a lansat şi aplicaţiile Digionline, DigiPlay şi DigiOriunde.
Aşadar Digi este subiectul numărul 1 pe piaţa telecom din România şi trage să devină şi furnizorul numărul 1.
Am tot scris si eu despre digi. Se observa ca usor, usor incep sa isi intre in mana, sa fie semnal tot mai bun, dar inca nu e perfect totul… mai au multe de facut pentru a fi cat de cat profi.
Digi a demonstrat ca are stofa de nr 1 si ca stie sa faca din produsele lui un top pe piata.
In digi s-au adus deja oameni buni pe proiect si startul s-a luat.