Respect brandul Samsung și calitatea produselor de la ei. Am devenit fan după ce am avut mai multe produse Samsung, apoi am trecut la alte branduri după care am revenit la Samsung.
Un brand nu se naște puternic și nici nu devine puternic dacă nu are în spate niște colaboratori buni, cel puțin pe parte de service.
La orice brand din lumea asta produsele se mai și strică, indiferent că e defect din fabrică sau se strică ceva pe parcurs. Aici intervine calitatea colaboratorilor pe parte de service.
Allview ar fi fost mult mai departe dacă colaborau de prima dată cu un service ok, le-a trebuit 2 ani de zile să schimbe service-ul, acum e ok dar …. răul a fost deja produs.
Telefonul actual Samsung S5 a suferit două intervenții service, prima în februarie 2015 când s-au ars niște leduri de la ecran. Oamenii în 4 zile mi-au schimbat tot.
Acum l-am avut trimis iar la service, îmi apăruse ceva pe ecran de ziceai că e crăpătură. Nu era crăpătură, cred eu că a intrat aer între sticlă și touchscreen. Așa că l-am trimis iar la service.
Service-ul ESD-Rom s-a mișcat foarte repede, mai mult a stat pe la Cargus.
Dar ce au făcut atât de mișto cei de la ESD ROM? Păi oamenii nu doar că mi-au schimbat LCD-ul dar au intervenit și pe niște elemente pe care nu erau obligați.
Să fiu mai precis, Samsung S5 are marginile din plastic, sunt nichelate. La fel și capacul care acoperă mufa de încărcare. Aceste elemente se mai julesc (în special capacul de încărcare unde îl desfac cu unghia). Pe marginea nichelată aveam și niște mici zgârieturi de la chei. ESD a schimbat tot, toate elementele zgâriate, tot ce avea nichelul sărit. Deasemenea mi-au schimbat și capacul spate care nu se prea închidea etanș.
Toate astea fără costuri, pe garanție și că așa au vrut ei. Eu nu le-am cerut asta dar ei au ținut să se respecte.
Acum am un telefon care arată fix ca în ziua în care l-am luat. Conectat frumușel la Kies, restore aplicații.