Citeam pe iLikeIT ca s-a facut un studiu referitor la cumparaturile online de pe telefon sau tableta si ele difera daca faci cumparaturile de pe un desktop.
Studiul spune ca daca magazinul vede ca tu navighezi de pe un iPhone inseamna ca detii un telefon scump si ai o putere de cumparare mai mare fata de cel ce navigheaza de pe desktop.
Tot in acest studiu iese la iveala faptul ca ai putea cumpara mai scump.
Magazinele folosesc deja reclame personalizate acum au „personalizat” si criteriul de expunere a preturilor.
Este posibil sa stii de un produs la 100 de lei dar cand il cauti de pe telefon sau tableta sa il gasesti la 150 de lei.
Sau o practica mai des intalnita, sa iti afiseze cel mai ieftin produs ultimul in cautari si sa le scoata pe cele mai scumpe in fata, la fel dupa dispozitivul tau de navigare.
Personal nu vad ca fiind o practica ok desi legea nu le interzice. Insa ca Brand tu ai nevoie de toti cumparatorii nu doar cei ce detin terminale scumpe.
Un cumparator cu un terminal ieftin poate cumpara mai des si mai cantitativ fata de unul cu un terminal scump.
Daca am telefon de 1000 ron , exista mai multe sanse ca dupa 1 an de zile sa imi schimb telefonul. Daca am dat 4500 ron pe un iPhone, probabil am sa il tin minim 2 ani.