Cum să scrii un articol de 500 de vizitatori?
Simplu, nu scrii un articol de 500 de vizitatori pentru că nu știe nimeni rețeta acestui „succes”. Atenție mă refer strict la oamenii sub acest trafic constant și la 1-2 articole.
Am deschis subiectul pentru că vad pe tot mai multe bloguri , sfaturi să crești traficul, cum să crești traficul, ce să scrii…..toate sunt căcături.
Ești blogger mic? Vrei să scrii zilnic câte un articol de 500 de vizitatori? Nu ai cum!
Lasă prostiile citite pe bloguri cu „Scrie repede știri șocante” , „înjură-l pe Zoso să îți dea link” , „Minte ceva frumos”.
Nu gog, astea pot aduce un spike de trafic dar nu vei putea susține ritmul pentru că vizitatorii te vor eticheta.
Eu am scris ieri un articol de peste 500 de vizitatori (pentru că va mai aduce) și încă unul din glumă care mi-a adus peste 100 de vizitatori (cam cât traficul meu mediu/zi).
Am scris despre Oferta Digi Mobil de 3 Euro și a devenit viral (bine am publicat cam odată cu Digi24), având 72 de shareuri, apoi fără să mă gândesc la trafic , am pus un troll marca Vodafone care a adus peste 100 de unici.
Am gândit vreo strategie când am scris? NU! Prostia asta o făceam pe vremuri și scriam mizerii, câteodată plâng că am pierdut arhiva 2008-2011 , apoi mă bucur că a dispărut, tare mizerabil mai eram, dar am învățat din asta.
Ce trebuie să faci? Să scrii zilnic, dacă scrii zilnic te vei perfecționa, îți vei descoperi un stil și fiecare stil are o audiență.
Niciodată nu poți ști ce articol va aduce trafic, cert este că trebuie să te ocupi întâi de traficul existent, să furnizezi material celui care te vizitează zilnic, abia apoi să mai aduni ceva în grămadă.
Articolele concepute să spargă barierele sunte de cele mai multe ori niște fâsuri, sunt explozive doar în mintea autorului, cititorul nu interacționează cu el.
Când scrii în stilul caracteristic, îți respecți audiența, furnizezi ce trebuie și se dau sharuri, cineva + 1 te va citi, acel cineva probabil va reveni.
Pe scurt, nu există o cale spre succes fără muncă, scrii zilnic ? Google te vrea, apoi cititorii revin, cititorii te dau mai departe, te văd alți bloggeri și te dau mai departe, și piramida continuă.
La final pentru a întări ce zic, sunt muci la SEO și nu mi-a păsat niciodată de el tocmai pentru că sunt muci.
Dar dacă scrii, Google e tatăl nostru. Am scris articolul Vodafone din glumă, dacă scrii Vodafone Troll sau Vodafone REDtube (o glumă comună) sunt al doilea și al treilea în căutări.
Deci scrie, că cineva acolo sus te citește!
…si asta cat a adus?
Ce bulangiu. imi luasem caiet și pix, am dat click titlu si speram sa scriu reteta, dar nuuuu, ca pui tu titluri dinastea, la deruta. (glumesc)
Ăsta e genul de articol PRO TV, de fapt o regulă spune că poți avea cel mai tare articol, dacă titlul nu atrage, nu va primi click niciodată.
Deci ideal este să le combini. Articolul ăsta este făcut să îi aducă pe ăia care scriu în google „Cum să fac bani din blog ” sau „cum fac tarfic pe blog” și să îi trezească la realitate.
@Redoo , până acum are 20 de unici și 40 de afișări
@Răzvan, tot ai învățat ceva, anume că trebuie să scrii constant și fără să te gândești ce articol va face sau nu trafic, e ceva ce nu poți controla. Poți scrie ceva nu foarte interesant pentru tine, te vede un A-lister și te sharuiește, îți trimite instant 1000 de unici 😀
Crezi ca djokovic când intra pe teren se gândește cate puncte ii mai trebuie sa depășească o armata de buburuze? Nu, știe ca e cel mai bun, face treaba și automat are si succes.
-Ce va recomanda, domnisoara?
-Vocea si talentul meu…
-De ce minti domnisoara, te reckmanda un A-lister….pam-pam! :))
-Ce va recomanda, domnisoara?
-Vocea si talentul meu…
– Domnișoară v-am văzut în poze cu ….
– A nuuuuu eu sunt de la PR și domnul…știți un piscot, o campanie 🙂