Stăteam aseară după 4 beri și mă gândeam, bă ăștia cum de nu au intrat pe bloguri încă cu campanii?
Adică bere beau majoritatea, mai mult bloggerii se adună la o bere și dezbat tainele online-ului, un producător ar putea sponsoriza o astfel de ieșire și ar fi și ieftină.
Orice bloger e și om, face și el un grătar, bea și el o bere la meci, deci berea cumva există mai mereu în viața bloggerului.
Priveam la diverse reclame, natură, urcat pe munte și bere. Prieteni în gașcă , mers la terasă pentru o bârfă și bere. Păi cam asta fac și bloggerii fără să expună un produs.
Acum ce să zic, poate s-au gândit cândva producătorii dar i-au refuzat bloggerii sau invers.
Cert este că producătorii de bere sponsorizează tot felul de evenimente, bloggerii merg la aceste evenimente și scriu despre eveniment sau alt sponsor care i-a chemat, niciunul nu scrie de bere oricâte umbrele cu Ursus ar fi acolo și oricâte chioșcori cu bere moca, pentru că sponsorul nu l-a chemat să scrie, a fost chemat de către alt sponsor.
Referitor la bere, mai am o nelămurire, cum se face că la aproape orice marcă de bere poți câștiga minim o mașină dar eu nu am văzut niciodată un câștigător.
Nu să îl cunosc eu fizic, să îl văd lăudându-se pe facebook, pe blog, pe twitter, pe orice.
Și revin, poate îmi răspunde careva, cum de blog + bere nu rezultă love în campanii?
Pai cred ca pe bloguri vezi reclama la produsele care nu o duc prea bine cu vanzarea sau la produsele noi aparute pe piata. Berea nu cred ca are nevoie de reclama ca se vinde in draci oricum, de ce sa mai investeasca domnii in publicitate daca nu e nevoie?
Păi investesc în reclamă zilnic, pe tv vezi numai bere, în orice terasă sau plajă vezi doar umbrele de la bere, peste tot vezi bere.
Deci sunt bani mulți băgați.
Iar în online nu sunt reclame doar la produse noi ori care nu prea se vând, vedem campanii la diverse branduri consacrate destul de des.
da, cred ca niste conversatii sponsorizate de producatorii de bere chiar as avea haz. 🙂
Pai mereu auzi bloggerii „hai sa ne gasim la o bere” și de cele mai multe ori sponsorii sunt alții decât principalul îndemn de „hai la bere „
:))))
Dacă observi, Google adwords generează reclama la ceva bere chinezeasca la acest articol
ar avea haz*
Alea 4 beri, de care erau :-)?
Beck’s de data asta:)