Mă enervează crunt formularea asta menită să te trimită la plimbare. La doctor, bancă sau in cazul meu la service auto. Sunt in Tecuci la un service cu care colaborează firma la care lucrez. Treabă simpla, să imi monteze un radio casetofon. Is firele vraiște, mufele nu se potrivesc și daca tot e mașina firmei, am apelat la ăsta. Am ajuns aici la ora 12:00 ( se anunțase ca vin), de la 12 la 13 nu m-a bagat nimeni in seamă, la ora 13 vine unul și imi zice ca au intrat in pauză pana la ora 14:00. În condițiile în care am anunțat ca pana in ora 16:00 trebuie sa fiu urgent in Galați.
Nepăsarea asta a unora ma irita. Bai frate eu nu imi tratez așa clinlentii.
E urât ca a trebuit să sun șeful de parc auto sa se întâmple ceva, altfel…dumnezeu cu mila.
Și ne plângem ca falimenteaza firmele că nu mai au clienți, păi cine ii alungă?
Nu am pretenții să își strice nimeni pauza pentru mine, puteau să se ocupe de la 12-13 ca stăteau si își dădeau cu parerea despre meciul Petrolului.
stiu cum e..e al naibii de frustrant…chiar azi mi s-a intamplat ceva de genu’ : am luat o galeata de tencuiala structurata de la Baumax si dat fiind ca exista un contract de colaborare, nu trebuia sa o platesc..doar sa trec pe la informatii sa o inregistreze cei de acolo..si dai si asteapta in fata ghiseului ..cam vreo 10 minute..sa ma intrebe cineva de sanatate..in conditiile in care erau vreo 5-6 insi in ghiseu..parca eram omul invizibil..unii chiar isi merita soarta cu inchisul pravaliei..mai vad fufe din astea prin magazinele de haine..nici macar nu ridica privirea din laptop/tableta atunci cand le intra clientul in magazin..si se plang ca nu fac vanzare..habar nu au romanii cu ce se mananca comertul si relatiile cu clientii/potentiali clienti!
Am uitat sa fac update, s-au mai învârtit vreo doi pe langa mine pana la 14:45, apoi m-am dus frumos sa le mulțumesc pentru stilului excelent de a trata clienții si am plecat fără sa fac nimic la mașină.
Se întâmplă și la case mai mari. De asta apelez numai la reprezentanțe, chiar dacă și acolo am avut surprize.
In reprezentanțe dacă nu cunoști pe cineva e cam la fel. Doua exemple de astfel de service-uri : Nalba si Mitubishi
Nalba nu mai e de mult ce a fost. Nici măcar nu îl mai consider reprezentanță, deși mai nou cred că au și Chevrolet.
Nu Chevy is in treaba lor, is cu Opel ei.