Franța introduce o legislație aparte pentru influenceri. Ei spun că toate veniturile trebuie să vină în baza unor contracte, să marcheze conținutul plătit, să nu promoveze medicamente și țigări.
Dar cel mai important, e că au venit pe fondul plângerilor. Oamenii se plâng că pică des în tot felul de scheme financiare promovate de influenceri.
Noi avem Donca, NFT-scu, Dorian Popa, manelistul ăla (am uitat cum îl cheamă, cu crypto).
Apoi avem schemele piramidale ca Gift of Legacy, Gold River Media sau cea mai nouă Hengrui Medical.
Eu cred cu tărie că ar trebui reglementată pentru că oamenii ăștia se uită la influenceri și cred, așa ar fi trebuit sa fie, că e ceva legit.
Oamenii se uită la Dorian Popa sau la Morar cu NFTescu și se gândesc „bă, îs prea mari, sigur au verificat”, uite că nu verifică.
Acum câteva zile și-a bătut cucu de influenceri tipul cu „Brânza Regelui” care a arătat cât de fomiști sunt influencerii și cum nu au adresat efectiv nici o întrebare.
Pentru bani au ajuns să promoveze toate prostiile , am văzut că unii promovează produse, servicii care nu exista in realitate.
Ar fi bine o curățenie generală.
Nu ii vad neaparat rau intentionati ci doar prosti sau nepasatori pe unii.
Adica la aia cu Branza Regelui de la „curtea regala” nu dai si tu un google search? Macar asa „baaa de la palat? Hai sa vad oleaca care e treaba”.
De exemplu la aia cu plush bio la Dorian Popa…na, produsul exista, nu avea de unde sa stie ca aia nu este de specialitate.