Operatorul de telefonie mobilă Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, l-a numit în funcţia de director comercial pe segmentul business (enterprise business unit) pe românul Valeriu Nistor, fostul şef al IBM România, au declarat pentru ZF surse de pe piaţa de telecom. El îl înlocuieşte pe germanul Markus Lause, care a ocupat această funcţie începând cu luna aprilie 2013.
Valeriu Nistor a fost şeful IBM România din anul 2013 până anul trecut. El a lucrat timp de zece ani în cadrul Xerox, ca director de marketing pentru Europa Centrală şi de Est, apoi ca director general al Xerox România, iar ulterior ca director general al Xerox Austria.
Ulterior, el a înfiinţat împreună cu alţi parteneri Soar Management şi Investiţii, o companie specializată pe restructurarea de companii, consilierea în fuziuni şi achiziţii, care s-a extins apoi şi pe segmentul de investiţii proprii în firme.
Absolvent al Universităţii Politehnice din Bucureşti, secţia metalurgie, Nistor şi-a început cariera ca inginer în cadrul companiei Uzinsider, la departamentul de comerţ exterior. Înainte de a fi recrutat de Xerox, el a mai lucrat pentru ABB România, unde a fost inginer de vânzări şi pe la filiala românească a Ferrostall AG, unde a fost account manager.
Mutările din ultima vreme nu sunt de loc ciudate. Telekom, Orange și acum Vodafone au numit oameni noi pe posturile cheie, este oarecum normal dacă ținem cont că la nivel de cifre s-au cam schimbat puțin topurile în piața de telefonie mobilă postpaid.
Orange a rămas lider dar nu mai este foarte sigur pentru cât timp, Digi Mobil a devansat Vodafone, Vodafone a marjat a umblat agresiv la oferte și a câștigat teren ca și popularitate în fața Orange, doar Telekom mi se pare că este cumva sub influența alcoolului și nu știe exact pe ce cărare să meargă.
Până la urmă sondajul făcut de gadget.ro scoate în evidență o anumită imagine a pieței la nivel de brand.
Deși este vorba de 1400 de voturi, sondajele în stradă se fac de multe ori pe un număr mai mic de persoane.