Home » D'ale ML » Spune-mi niște rețete de sucuri și îți dau un storcător de fructe

Așa cum spune și titlul, caut niște combinații de fructe și legume pentru sucuri. Deja am făcut tot felul de experimente, am ajuns la concluzia că orice aș pune, fără portocale ….parcă beau degeaba. Încă nu am găsit un fruct la fel de zemos ca portocala, dar cine știe, poate apare acum.

Caut o rețetă sau mai multe care să energizeze, să țină loc de masa de dimineață și să fie și bun la gust. Precizez că le fac cu tocătorul de fructe, aici puteți adăuga voi la rețete cu ce se fac, lapte, apă, ceva suc poate?

Dau acel storcător din 3 motive:
1. Storcătorul este un Heinner de 400W parcă, am dat circa 100 de lei pe el și l-am folosit doar odată. Pur și simplu nu mă pot înțelege cu el.
2. Caut rețetele și am nevoie de îndrumări
3. Încerc să vă fac să comentați pe blog, ori de câte ori vedeți un articol de undeva și aveți o opinie, comentați pe blog nu pe facebook.

Când am scris A cam venit timpul să încerc sucuri naturale am primit foarte multe sugestii. Doar că toate au fost postate pe facebook. Deci s-au pierdut.

Facebook ține în actualitate un subiect maxim 3 zile, dacă e viral, până la o săptămână. Astazi dacă mă apuc să caut acele sfaturi, nu le mai găsesc.
Mai mult, blogurile au trafic din motoarele de căutare, deci aici poate ajunge cineva și după luni sau ani de zile, comentariile voastre rămân aici și ajută și pe alții.
Hai să facem un exercițiu de imaginație, când căutați ceva util și dați de un articol, citiți și comentariile? Cel mai probabil da, vă extrageți informații din acele comentarii? Cel mai probabil da.
Așa că acele comentarii pe facebook sunt 0 pentru utilizatorii care ajung pe bloguri prin google.

Să trec și la premiu, îmi lași aici comentariul tău cu adresă de email reală. Eu voi alege comentariu care consider eu că m-a ajutat cel mai mult, habar nu am în momentul ăsta să zic ce caut. Dacă sunt mai multe ok și nu mă pot decide, acele comentarii vor intra în random.org și calculatorul va alege comentariu câștigător.

Câștigătorul are 3 zile la dispoziție să ofere datele de livrare, dacă nu apare, trecem la următorul…adică un alt comentariu care îmi place situat pe locul 2.

Duminica pe 29.01.2017 se inchide concursul, astfel încât de luni premiul să poată pleca către câștigător.

,
SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

Comentarii

  1. E mai degrabă o rețetă de shake, dar se apropie de suc. Îți recomand să o încerci chiar dacă va conține… spanac.

    Ingrediente: o banană, un măr mai mare, un pahar de spanac înghețat (cubulețe) și apă.

    Eu folosesc un blender (ceva ieftin la 77 lei), dar poate reușești să adaptezi ce zic eu și la storcător.

    1. Pui două pahare de apă în blender.
    2. Apoi pui banana și o dai prin blender.
    3. Speli bine mărul și tai bucățele din el cu tot cu coajă. Le pui în blender și le dai.
    4. Umpli un pahar cu care ai turnat apă cu niște cubulețe înghețate de spanac.
    5. Dai totul prin blender timp de 1 minut.

    Prima dată am fost sceptic că nu-mi va place, dar are un gust excepțional. Încearcă.

    • Andrei says:

      Notat, ai înțeles greșit. Nu am storcător, storcătorul îl dau. Am tocător, adică un soi de Blender cu pahar. Mi-am luat sfecla roșie dar nu am început sa o folosesc. băgat la cap, cum îmi iau spanac o încerc.
      Suc ii zic pentru ca nu îmi place termenul smoothie 🙂 , o sa ii zic Shake 🙂

  2. Roxi says:

    Eu am un storcător care stoarce orice, inclusiv frunze. Dacă ai doar un tocător, ai putea încerca smoothie-uri din fructe moi și zemoase. Exemple: kiwi, pară bine coaptă, măr, mango, banană, căpșuni, portocale/mandarine (curățate de partea albă pe cât posibil), grefuit, fructe de pădure. Combinații: banană+căpșuni, citrice+pară, mango+portocale, măr+portocale. La legume gen spanac, sfeclă etc. nu mă bag pentru că nu îmi plac deci nu le pot recomanda. Eu apă nu adaug în general, doar vara pun cuburi de gheață și nu combin mai mult de 2-3 fructe dintre care unul singur să predomine. Un smoothie în cazul meu nu poate înlocui un mic dejun, eventual doar o gustare dintre mese. Pentru micul dejun poți încerca ceva mai consistent. Eu consum iaurt grecesc cu cereale +banană/kiwi/căpșuni. Într-un bol pun iaurtul, un vârf de linguriță de cremă de ciocolată (nutella), un pumn de fulgi de cereale apoi tai cuburi banană, căpșuni sau kiwi, în funcție de sezon și de ce am pe acasă.

    • Andrei says:

      Vreau sa înlocuiesc masa de dimineata pentru ca nu mănânc dimineață, un smooth la birou ar merge.Cred ca ceva cu lapte și fulgi ar tine.
      Cu storcătorul nu ma împac, din acest motiv pun apa , sa fac smoothie-ul baubil. Oricum, notat ce ai pus aici 🙂 Da, și la mine un fruct e predominant, portocala

  3. CristianP says:

    Intr- cana normala ( aprox 200-250 ml) combin urmatoarele ingrediente :
    – musli de secara ( cereale natur) – 3,4 linguri
    – seminte chia (cam 2-3 lingurite rase)
    – stafine ( o lingurita)
    – gelatina alimentare ( 1,2 lingurite -dupa preferinte)
    ***optional pentru o mai buna digestie poti pune 1,2 lingurite de psilyum

    Mixul este destul de light fara a pune probleme digestiei.

  4. Cătălin says:

    Deci să repet fix aceeași rețetă care ți-am scris-o și acum 5 minute.. fi-r-ar mă-sa dracu de sistem de comentarii de-l ai aici.. 🙁

    Ingrediente:
    – vreo 4 morcovi mari
    – vreo 5 linguri de suc de cătină (sau orice suc cu multe vitamine C, portocale.. mere.. )
    – 1 lingură jumate de miere de albine (care știau să înțepe, de alea blegi)
    – 1 cană cu apă
    – juma de lămâie (a nu se înțelege porcos)
    – 1 linguriță de polen (dar nu mai mult, că îți da efect de bâzâială apoi)
    – puțină rădăcină de ghimbir (de mărimea a 2 unghii.. sau copite)
    – ingredientul magic.. praf de maca.. se găsește pe la cimitir cică.. scuze.. se găsește la magazine naturiste.. mi se șoptește în cască.

    Pui tot la grămadă în mixer, dau cu ele până se omogenizează.. bagi cu țuică sau vin.. greșeală.. cu apă minerală sau plată.. și dacă nu mori, apuci să-mi trimiți acel storcător.. Până una alta, sănătate maximă, Hai Șoroș! 🙂

    • Andrei says:

      Îmi place ca ai introdus legume, dar nu știu ce e maca. Eu pun în toate o portocala, cred ca nu mai are rost acel suc cu vitamina C.
      Mai pun și ceva miere de albine, tot aud de ghimbir, cred ca o sa îl încerc.

  5. metalsilvae says:

    Iti eram dator cu ceva retete. 🙂 Din cantitatile de mai jos ies aproximativ 3 pahare de 200ml. Depinde de cat de zemoase/ mici sunt fructele si legumele.

    Cel mai des facem un amestec care ii place si piticului. 4 morcovi mari, 3 portocale, 2 mere date prin storcator. Sucul se pune in blender si se arunca 1 – 2 banane pentru a fi amestecate.
    Vara, daca ai forme de inghetata sau cutii mici de iaurt, il poti turna acolo si e chiar misto rezultatul. Daca ai suficienta rabdare, poti sa torni amestecul de mai sus in cutii , pana aproape sus iar in mijloc sa pui un pai de baut. Dupa ce a inghetat, scoti paiul, torni niste ciocolata si mai pui un pic de suc. Dupa ce ingheata, o sa fie un inlocuitor foarte bun de inghetata din comert.

    Ce mai amestecam: 5 morcovi mari, 4 clementine, 1 portocala și 2 mere – merge asortat la o felie de paine toast, incalzita un pic, data cu unt si un pic de dulceata de casa.

    Daca vrei neaparat sa iei smoothie-ul ca inlocuitorul micului dejun (ceea ce nu iti recomand, poate doar ca inlocuitor al unei gustari dintre mese) cateva idei:

    2 cani kefir sau un iaurt slab
    1 banana coapta (sa fie destul de dulce, daca e mai verde mi se pare ca are gustul mai fad)
    1 avocado mic
    cateva curmale
    1 cana de apa de cocos (gasesti in mai toate supermarketurile)
    o jumatate de cana de fulgi de ovaz
    cateva capacele de sirop (daca vrei sa fie mai dulce, daca nu, poti sa renunti la el)
    (eu sunt fan susan si mai arunc pe deasupra cand am chef cate o lingurita doua de susan prajit)

    Cand mergeam la sala, imi faceam asta post antrenament: http://runningonrealfood.com/orange-mango-recovery-smoothie-vegan/ (in loc de o masura de proteina, puneam doua – deh, animal mare :D)

    Inainte de antrenament, pentru a avea energie suficienta pentru un antrenament intens si a nu-mi cumpara tot felul de chimicale, faceam combinatii:
    1) 2 cani lapte cu 0.1% grasime, 1 banana, 1 lingura de miere poliflora, 1 jumatate de lingurita de extract de vanilie sau rom sau migdale (ce-ti place tie), o mana de nuci si un pic de ciocolata lichida (o jumatate de lingurita)

    2) 1 cana de lapte cu 0.1% grasime, o lingurita de extract de vanilie, o jumatate de cana de iaur 0.1%, 1 jumatate de cana de Ciniminis sau fulgi de ovaz, o lingurita de cacao neindulcita, 1 banana si o capsuna mai mare (atunci cand aveam).

    Cele mai bune smoothie-uri sunt cele utilizate de culturisti/sportivi de performanta. Parol.
    Baga un pic de google: smoothie meal replacement bodybuilding si smoothie meal replacement running.

  6. Andrei says:

    Mi-a fost greu să aleg, am vrut să pun baza în random.org dar apoi am zis să mă țin de ceea ce am scris.
    Așadar, cred că cel mai bun comentariu îi aparține lui metalsilvae .
    A fost cel mai complet, mi-a dat și o rețetă mai energizantă.
    Am dat de probă și un random.org să văd măcar ce era, a afișat numărul 5, deci tot metalsilvae 🙂
    Metalsilvae ai email. te rog reply cu datele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *
Email *
Website