Home » Online » Facebook Ads a devenit o mizerie

Deși am tot observat cum randamentul Facebook Ads a inceput sa scadă, aducând doar vizualizări și interacțiuni, nu și conversii.

Ieri am căutat să pun puțină peomovare fix pentru vizualizări si share-uri. Nu doream conversie, nu căutam sa trimit trafic in blog, doar share și vizualizări.

Produsul este destul de limitat in cuvinte de căutarea, am ales singurele 4 variante date de Facebook ads.

Fiind un produs scump și pentru un anumit segment, am ales și o medie de vârstă cu putere de cumpărare.

După ce fac setările, Mark îmi zice că voi avea minim 1500 de vizualizări si până in 4000. Am zis ca e ok, repet doream share-uri.

Doar că astăzi văd de la facebook cine a da like si de aici mi s-a rupt filmul.

Facebook mi-a targetat cele mai sărace persoane. Nu vreau sa fiu înțeles gresit dar oamenii ăia nu ar putea cumpăra nici ambalajul produsului, cum naiba a targetat astfel de oameni?

Mă gândeam că am gresit eu critetiile fe selecție, nimic, totul e ok.

Atunci ce rost mai are selecția intereselor de căutare daca Facebook imi trimite orice pentru a face numărul ăla promis?

Am platit niște bani tocmai pentru ca doresc ca vizualizarile sa fie targetate. Dacă îmi doream ceva random, dadeam share pe profilul meu si tot aia era….poate chiar performa mai bine ca Facebook.

Este clar că pe parte de ads Facebook incepe să moară, o fi voit sau nu, clar trebuie sa învăț Adwords sau ma las la mâna mea și merg pe organic.

SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

Comentarii

  1. Marius says:

    Lasa boss ca inveti tu 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *
Email *
Website