Home » D'ale ML » De ce plâng magazinele că nu se fac plăți cu cardul?

Citeam luna trecută pe un blog (cred că la Zoso) ceva de plățile online cu cardul.
La comentarii se adunase mulți care se plângeau că ei primesc multe plăți ramburs și ce fericire ar fi daca ar încasa direct banii ăia.
Îmi spuneam “bă de ce să nu plătesc din prima? La ramburs trebuie să am grijă să am cash când mă sună curierul” , dar m-am convins.

Cazul 1 : Plătesc la Dedeman cu cardul direct pe site, nu doar că întârzie comanda, dar mi-o lasă jegoșii la 1 metru de poartă.
Cazul 2 : Iau de la eMag un cuptor cu microunde și o saltea de la vendorul Global Network. Cuptorul ajunge cu livrare 0, vendorul cere 40 de lei pe transport, ok.

Plasez comanda pe data de 05.04.2017, azi văd pe site-ul emag că e în depozitul curierului iar pe site-ul Cargus că e în depozitul lor de vineri și trebuia livrată ieri pe 10.04.2017.

Iau telefonul și accesez ramura Urgent Cargus, dau awb cu detalii pe sms și îmi spune că e anulată de vendor. Formez iar și sun, după 5 minute, aflu că awb-ul nu există și mă cauta tanti de la curier și după nume și după adresă, comanda nu a ajuns niciodată la ei.

Deci, eu stau cu banii blocați, de comandă nu știu nimic, eMag raportează pe site că e la curier, curierul nu o are și îmi mai și spune că ălă e awb dat de eMag “Aaa l-au dat ei, la noi nu există dar vă caut după nume”.

Am avut o postare pe facebook în care criticam eMag că nu reglementează magazinul, să impună vendorilor regulile lui. Brandul și tot ce ține de calitatea eMag a făcut din site-ul ăla nr.1 în România, de ce permiți unor Vasilică SRL să îți bușească treaba?

Acum eu o gândesc altfel, dacă eu Andrei am un brand construit pe niște principii iar clienții mă aleg tocmai pentru asta, nu impun principiile mele de business? Altfel, cu ce mă diferențiez de restul magazinelor? Că am ajuns la un x număr de trafic și vânzări? Ok, dar pot să mor la fel de repede cum am crescut.

Vendorul nu a răspuns la telefon, voi da email. Oricum, când văd capital social 2800 RON…

Deci, prost că am plătit cu cardul, trebuia să fac ramburs, dacă în aceste zile nu se mișca nimic, anulam comanda.

SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

Comentarii

  1. Comandă făcută la mijlocul lui martie. Livrarea estimată pe a treia zi. După o săptămână sun să anulez comanda, dar vai, produsele erau deja plecate la curier, blocate în limbo.

    Comanda e anulată, dar trebuie acum trebuie să aștept – pe banii mei – recuperarea coletelor.

    Fraier să fiu să mai plătesc vreodată cu cardul?

    • Andrei says:

      Pana la urma era de la UrgentCargus, care in loc sa imi spuna ca nu au masina mare, mi-au spus ca nu exista comanda la ei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *
Email *
Website