Home » Online » Afiliere …încotro?

aff mktCiteam pe blogul Profitshare că eMag a luat decizia de a duce recurența la 3 zile.

Partea asta cu recurența a fost frumos mascată de aprobarea comisioanelor prin aplicația emag mobile și de creșterea comisionului la 12% pe articolele de grădinărit.

Înainte de a-mi exprima opinia, am să explic puțin un plan pe care l-am avut în Ianuarie.

După ce în noiembrie l-am bătut grav la cap pe Marius vis a vi de afiliere, în decembrie am început să pun și eu câteva cărămizi.

Am testat, am testat, evident iar am testat. Testele începuse să prindă contur așa că în ianuarie 2016 am pus bazele unui plan pe 3 proiecte. Culmea proiectele începeau să genereze, cu 3 unici trafic făceau o conversie.

Totul pe scris, adică afiliere pe conținut targetat, afiliere muncită și valorică dacă pot spune așa. Am ales să mă adresez omului care caută informație și să plece cu ceva de la mine, apoi evident să cumpere.

Așadar în ianuarie lucrurile au mișcat binișor, apoi am prins niște proiecte, ceva advertoriale pe sume ok.

În februarie nu am dat atenție afilierei, mai exact nu am scris mai nimic luna asta fiind prins cu alte proiecte mult mai importante la job.

Acum să explic cum văd eu partea de recurență la 3 zile. Eu consider că decizia asta va influiența negativ afiliații pe conținut. Degeaba îmi spune mie eMag că 70% din cumpărători iau decizia în 3 zile de la click când noi vedem clar că pe conținut targetat omul caută, se informează, analizează și abia apoi cumpără, proces care trece de 3 zile.

Chestia asta va sprijini și mai tare afiliații de volum, acei afiliați care fac campanii ads și adw, acei afiliați care au pagini cu notorietate pe rețelele de socializare.

Nimeni nu va mai acorda importanță conținutului, toți vor încerca să livreze click’s cu căruța. Dacă ne plângeam că de BF se spamează pe facebook, ei bine va deveni o practică la ordinea zilei.

Pentru că e mai simplu să am o pagină facebook cu 10k de urmăritori și să livrez acolo link-uri, de ce să mă zbat să fac review, de ce să scriu tehnic când intri, dai click dar cumperi când iei salariu?!

eMag nu știu dacă este interesat modul în care ajunge consumatorul să cumpere, cred că analizează mai mult rata de conversie, păi când bagi volum mult, rata este tot mai bună!

Așadar, nu am mai scris de mult pe bloguri, click’s iau puține, comisioane puține din lipsă de boost, dar măcar sunt generoase.

Eu m-am lăsat în voia Google să mă ghideze, recurența de 3 zile ne va duce spre facebook.

Să nu vă mire ziua în care 90% din site-uri vor scrie despre China sau despre pământ de flori!

SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

Comentarii

  1. Foarte bine spus, chiar ai spus tot ce ar fi trebuit.. eMag face jocurile cum vrea el. Mai nasol e atunci când și alte magazine fac la fel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *
Email *
Website