Home » Online » Cu ce advertiseri ne mai dăm în afiliere?

aff mkt
eMag a schimbat durata de recurență și e mare doliu în afiliere, asta pentru că 80% din afiliați mizau prea mult pe eMag.

eMag este nr 1 în online și asta nu o poate contesta nimeni, doar că afiliaților nu le mai convine asta și caută soluții.

Unul din cei care caută soluții sunt eu, apoi Marius care deși înregistrează cifre pe la alți advertiseri, recunoaște și el că tot eMag e baza.

Despre pierderile din recurență am vorbit aici și nu mai reiau subiectul, am zis să scriu ce încerc să fac pentru a mă repoziționa.

Am început să mă uit la alți advertiseri, unul care îmi plăcea era Marketonline dar nu convertește și mai grav, are comisioane mici pe nișele mele.

Apoi m-a atrat Cel.ro care are niște prețuri foarte bune, încă nu pot să spun dacă convertește sau nu pentru că nu m-am apucat serios de ei, până acum doar am redirecționat niște link-uri care pe eMag îmi aduceau ceva conversii, în Cel nu am prins nimic până acum și parcă și click-urile sunt mai puține. Marius spune că Cel are conversie bună dar rată de respingere mare…..so, mai testăm.

evoMag, nici aici pot spune că am insistat. Da am redirecționat niște link-uri, am mai făcut ceva articole pe niște nișe către ei. Niște click-uri s-au adunat dar conversii…cam de loc, adică 2 și vai de capul lor. Ciudat este că aceleași bloguri care îmi aduceau din maxim 20 de click-uri cel puțin o conversie de 50 lei pe eMag, aici nu mi-a adus nimic, doar acele click-uri sărăcăcioase. Cred că la ei este o problemă legată de magazin în sine. Cu greu pot să găsesc un produs intr-o categorie, cel mai des apelez la “căutare” pentru a căuta un produs, asta nu e tocmai ok. Câți utilizatori știu să insiste pe un landing page slab?

Quickmobile, am găsit prețuri mai bune pe unele produse față de eMag, dar asta doar la apariție. Ca exemplu, la precomandă Samsung S7 era mai ieftin pe QM față de eMag, acum este invers. Deși au reclamă pe tv, au magazine prin țară, QM nu prea convertește. Cred că telefoanele din China ar fi un target aici.

Flanco – Ei bine aici chiar am insistat, am și acum câteva campanii FB ads, am baxat ceva articole către ei, am aplciat diverse chestii. Rata de click este mare față de multe alte campanii încercate însă comisioane 0. Poate e rata de click mare și datorită agresivității de pe tv însă nu convertește. Poate merge omul în magazin să cumpere? Nu prea cred, adică în magazin nu ai să găsești niciodată stocul online, în plus de ce te-ai sfii să mergi până acolo? Un lucru este cert, pentru mine Flanco nu convertește, am avut o singură dată un comision și ăla anulat. Sunt curios dacă la voi merge Flanco.

Altex
– Cred că e balaurul afilierii, avea conversie bună, la ce politică de advertising are ar merita promovat. Au stoc, au prețuri bune, au de toate……pardon, aproximativ de toate. Nu aprobă comisioanele, știam asta de la Marius care avea o sumă destul de mare blocată la ei, apoi m-am uitat că am și eu un mic comision care stă la ei din 01 februarie neaprobat. Altă chestie mișto, ăla din 1.02.2016 este neaprobat, mai am unul în 05.02 aprobat dar comisionul este 0 :))

PS : Astea sunt pe IT&C, mai testez ceva pe fashion dar cam la fel, multe click-uri, conversii 0.

SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

Comentarii

  1. Marius says:

    La mine n-a mers flanco, probabil ca lumea doreste sa cumpere rapid si da fuga in magazin. Cam asa se intampla si cu altex.
    Desi la altex converteste, nu aproba peste 80% din comisioane. E ca si cum n-ar exista…

    • Andrei says:

      Practic la Altex e mai nasol față de Flanco, e mai urât să vezi conversii neaprobate.

      Nici la mine nu merge Flanco, oricum nu au totul pe stoc în shop și totuși..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *
Email *
Website